You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
سعید صفائی موحد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
فاطمه شریفی اسدی ملفه، اباصلت خراسانی، کوروش فتحی واجارگاه، ابراهیم صالحی عمران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه می‌دانند
حمیده بزرگ، محمود مهرمحمدی، ابراهیم طلائی، نعمت الله موسی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
هاله شیخ الاسلامی، غلامعلی احمدی، علیرضا عصاره، ابراهیم ریحانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم
فهیمه شعبانی ثانی، افسانه نراقی زاده، پروین احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعه‌ای ترکیبی
سمیه قربانی، سید ابراهیم جعفری، فریدون شریفیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تجارب زیسته اعضای هیئت‌علمی از برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای: یک الگوی مفهومی
صادق زارع صفت، مرضیه دهقانی، رضوان حکیم زاده، مرتضی کرمی، کیوان صالحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
زهرا امامی پور، عظیمه سادات خاکباز
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
زینب گلزاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی نظریه‌های برنامه‌درسی بر مبنای طبقه‌بندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامه‌های‌درسی مبتنی بر شرایط بحران
سید علی قادری، بهروز مهرام، محمود سعیدی رضوانی، محسن نوغانی دخت بهمنی، مرتضی کرمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
پروین بازقندی، سعید ضرغامی همراه، رضا محمدی چابکی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
شهرام اسکندری پور، غلامرضا حاجی حسین نژاد، مجید علی عسگری، علی حسینی خواه
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb