برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تعیین شبکه معنایی برای کلمات منتخب فارسی و طراحی مقیاس حافظۀ کاذب (محک) مبتنی بر آن (32416 دریافت)
بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نومیدی و تاب آوری در دانشجویان (20753 دریافت)
بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی (16772 دریافت)
رابطۀ کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظۀ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن، جنس و هوش (14886 دریافت)
تأثیر اثر استروپ و فاصله‌های زمانی بین دو محرک بر دوره بی‌پاسخی روانشناختی (13819 دریافت)
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود بازداری پاسخ، برنامه ریزی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالی (12865 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کارکردهای اجرایی و راهبردهای تنظیم هیجانی در نوجوانان در معرض خطر (11516 دریافت)
سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی (10917 دریافت)
نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در رابطه‌ی بین سبک‌های تفکر و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه بیرجند (9458 دریافت)
بررسی مقایسه‌‌ای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان (9385 دریافت)
بررسی امواج مغزی افراد زودانگیخته در تکلیف شناختی (8960 دریافت)
تأثیر تصویرسازی ذهنی بر پیشرفت عملکرد حرکتی ورزشکاران رشته ی ورزشی ایروبیک (8519 دریافت)
کارکردهای شناختی، پیش مهارتهای شنیداری و توانش‌های زبانی در کودکان تک زبانه و دو زبانه (8422 دریافت)
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر همجوشی شناختی و شاخص های سلامت جسمانی بیماران مبتلا به فشار‌خون اساسی (8086 دریافت)
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) بر حافظه کاری در افراد سالم (8069 دریافت)
بررسی رابطۀ عواطف و وجدان با قضاوت اخلاقی (7290 دریافت)
تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان (7027 دریافت)
تاثیر تقویت حافظه فعال هیجانی بر بهبود کنترل شناختی افراد مبتلابه اضطراب صفت بالا (6755 دریافت)
ارزیابی سبک های مقابله، و باورهای فراشناختی در دانشجویان با اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه ای سبک های مقابله (6736 دریافت)
اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان (6654 دریافت)
توجه و تمرکز تقویت شده، سازه ای واحد یا چند وجهی؟ ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی مقیاس پنج عاملی ذهن آگاهی در ایران (6568 دریافت)
مقایسه‌‌ی کارکرد‌های اجرایی و تخمین شناختی و سوگیری تعبیر در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی و افراد سالم (6401 دریافت)
مدلسازی شناختی - محاسباتی تصمیم‌گیری پویا با استفاده از شبکه‌های پیوندگرا (6347 دریافت)
نقش باورهای فراشناخت و راهبردهای کنترل فکر در علائم اضطراب امتحان دانش آموزان (6316 دریافت)
اثرهای تبیین‌گری و دانش قبلی بر بار شناختی و انتقال یادگیری در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای مبتنی بر رایانه (6298 دریافت)
فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیل کننده‌ی جنس و فرهنگ (6220 دریافت)
مقایسه خستگی شناختی در مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس و غیر مبتلایان با توجه به سبک‌ اسناد (6069 دریافت)
بررسی سرعت پردازش اطلاعات با نگاه به اضطراب رگه / حالت (6026 دریافت)
تحلیل فعالیت شناختی مغز در هنگام تفکر طراحانه مبتنی بر خلاقیت (5920 دریافت)
الگوی ساختاری عملکرد تحصیلی براساس هوش‌های چندگانه با نقش میانجی‌گری کارکردهای اجرایی (توجه پایدار، سرعت پردازش، برنامه‌ریزی و حافظه فعال) در نوجوانان با اختلال کمبود توجه- فزون-کنشی (5887 دریافت)
رابطه سبک‌های فرزندپروری با خلاقیت: نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی (5868 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی، درمان راه حل محور و تمرینات استقامتی بر سبک های حل مسئله دانش آموزان دختر با اختلال اضطراب اجتماعی (5794 دریافت)
باورهای وسواسی و نقص بازداری شناختی در مبتلایان وسواس فکری و عملی (5774 دریافت)
نقش واسطه ای خود تنظیمی و پریشانی روانشناختی در رابطه بین خشونت خانگی و عملکرد های شناختی در زنان قربانی همسر آزاری (5718 دریافت)
تغییرهای تحولی در ظرفیت و مولفه های حافظه کاری بر اساس الگوی بدلی (5546 دریافت)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر بهبود باورهای فراشناختی و علائم اضطراب در دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک آزمودنی) (5476 دریافت)
مدل ساختاری کارکردهای اجرایی و روابط فرازناشویی با بررسی نقش میانجی خودکنترلی (5470 دریافت)
مقایسه اثربخشی آموزش بازسازی مهارتهای ادراکی و آموزش کارکردهای اجرایی(توجه، برنامه ریزی، بازداری پاسخ)برحافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکردریاضی دانش آموزان پایه سوم بااختلال یادگیری ویژه ریاضی (5373 دریافت)
تدوین الگوی فرآیندها و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان بر اساس الگوی رشدنگر خودتنظیمی کودکان (5360 دریافت)
نقش هیجانات مثبت و منفی، خوش بینی و بدبینی و سبک‌های پردازش اطلاعات در سازگاری روانشناختی دانشجویان (5284 دریافت)
بررسی اثر دست برتری، جنسیت و سن بر ادراک زمان (5260 دریافت)
اثربخشی راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در معتادان بهبود یافته مراکز کاهش آسیب(DIC) (5239 دریافت)
مقایسه عملکرد نوروپسیکولوژیک و توانش نظریه ذهن در افراد دارای علایم اختلال وسواس فکری- عملی و افراد بهنجار (5194 دریافت)
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادی (5162 دریافت)
بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی (5140 دریافت)
نقش راهبردهای نظم‌جویی شناختی هیجان در اضطراب امتحان دانش‌آموزان (4972 دریافت)
رابطه علّی ذهن‌آگاهی با سرگردانی ذهنی با میانجیگری تنظیم التزام راهبردی، اضطراب، افسردگی و حافظه فعال (4942 دریافت)
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر تصمیم گیری، خودکارآمدی بر نظم جویی شناختی-هیجانی، کنترل فکر و میزان درد در بیماران مبتلا به درد مزمن با توجه به مدل فرانظری (4941 دریافت)
کاربرد برنامه رایانه‌ای آموزش شناختیِ Captain's Log برای بهبود تغییر کوری و توانایی گزینش پاسخ در کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی (4906 دریافت)
تاثیر پوشیدن ماسک صورت در دوران همه‌گیری کووید-19 بر ادراک چهره در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم (4852 دریافت)
جمع کل آمار: 918039

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb