You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مونتهسوری و مبتنی بر ربات بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان وحیده سیدمحسنی، هادی کرامتی
*، محمدحسین عبداللهی، حمیدرضا حسن_آبادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تاثیر نرم افزار آموزش و بهسازی توجه و حافظه بر توانمندی شناختی و نظم جویی هیجان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بعد از بهبودی نجمه حمید
*، فاطمه یوسفی، مرتضی امیدیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به اختلال اضطرابی زهرا محسنی نسب
*، سمیه ساکت، معصومه دیلمی پویا، سمانه بسیطی، ساحل جعفری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر توانبخشی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ بر توجه و حافظه فعال ( دیداری/ فضایی و شنیداری) بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی مهدیه رحمانیان
*، مزگان آگاه هریس، امیر عبدالحسینی، امین رفیعی پور، رضوان دهبانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه سبک های دلبستگی با دشواری در تنظیم هیجان شناختی در دانشجویان فاطمه سادات برقعی، طهامه هموطن
*چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل ساختاری تاثیر اختلالات خواب بر مشکلات یادگیری با نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی در کودکان نازنین زهرا روستایی، علی محمدزاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی سازی و درمان مبتنی بر رابطه والد_کودک بر کارکردهای اجرایی و علائم اضطرابی کودکان مضطرب شیما خواجه وند، سید عبدالمجید بحرینیان
*، مریم نصری، فاطمه شهابی زاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue