فصلنامه روانشناسی شناختی
چهارشنبه 13 تیر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 11، شماره 3 - ( دوره یازدهم، شماره سوم، پاییز 1402 )
مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاهمدت بر بهبود علائم توهم و هذیان در سالمندان مبتلا به آلزایمر خفیف
ص. 15-1
آرزو مجرد
،
اسماعیل صدری دمیرچی
*
،
علی شیخ الاسلامی
،
علی رضایی شریف
،
وحید عباسی
چکیده
(1674 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(457 دریافت)
تأثیر شبیهسازی آموزشی تعاملی بر جو انگیزشی درک شده و خودآگاهی هیجانی دانشآموزان دوره ابتدایی
ص. 30-16
مریم رجبیان ده زیره
*
،
حمیدرضا مقامی
،
سید محمد امین حسینی
چکیده
(1440 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(397 دریافت)
نقش بهزیستی روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهداف پیشرفت
ص. 44-31
فاطمه مولوی
،
عباس حبیب زاده
*
،
مجید ضرغام حاجبی
چکیده
(893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(449 دریافت)
تدوین و اعتبار سنجی بستۀ آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
ص. 59-45
فروغ خلیل پور
،
فریبرز درتاج
*
،
حسن اسد زاده
،
اسماعیل سعدی پور
،
کامران شیوندی
چکیده
(1760 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(405 دریافت)
بررسی تأثیر محدودیت شناختی بر روی قضاوت از اطمینان نهایی در انتهای فرآیند حل مسئله
ص. 74-60
فائزه اکبری فیض ابادی
*
،
رضا کرمی نوری
چکیده
(1355 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(405 دریافت)
بهبود سازگاری اجتماعی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
ص. 84-75
زهرا ترازی
*
،
ملوک خادمی اشکذری
،
مهناز اخوان تفتی
چکیده
(1751 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(450 دریافت)
ارائه مدل علی ادراک از محیط آموزش الکترونیکی (مجازی) و تفکر بازتابی با توجه به نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
ص. 99-85
احمد رستگار
،
محمد حسن صیف
،
سمیه نگهداری
*
،
زهرا دهقان خلیلی
چکیده
(1487 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(434 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS