 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده |
 |
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (34404 مشاهده) |
 |
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (27098 مشاهده) |
 |
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (23742 مشاهده) |
 |
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (21658 مشاهده) |
 |
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (16911 مشاهده) |
 |
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (16256 مشاهده) |
 |
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (16133 مشاهده) |
 |
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (16107 مشاهده) |
 |
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (15752 مشاهده) |
 |
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (15740 مشاهده) |
 |
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (15659 مشاهده) |
 |
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (15596 مشاهده) |
 |
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (15500 مشاهده) |
 |
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (15379 مشاهده) |
 |
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (15318 مشاهده) |
 |
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (15197 مشاهده) |
 |
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (15099 مشاهده) |
 |
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (14996 مشاهده) |
 |
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (14879 مشاهده) |
 |
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (14816 مشاهده) |
 |
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (14750 مشاهده) |
 |
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (14687 مشاهده) |
 |
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (14380 مشاهده) |
 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (14370 مشاهده) |
 |
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
(14258 مشاهده) |
... آمار بیشتر |
 |
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل |
 |
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning:
PBL Challenges in Focus (36791 دریافت) |
 |
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (36787 دریافت) |
 |
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah
and their role in understanding the theme (36769 دریافت) |
 |
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (36768 دریافت) |
 |
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach (36763 دریافت) |
 |
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review (15330 دریافت) |
 |
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl (15221 دریافت) |
 |
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran (15215 دریافت) |
 |
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute (15152 دریافت) |
 |
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling (15082 دریافت) |
 |
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance (15077 دریافت) |
 |
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (9189 دریافت) |
 |
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (8716 دریافت) |
 |
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (8567 دریافت) |
 |
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (8273 دریافت) |
 |
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes (7584 دریافت) |
 |
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words (7564 دریافت) |
 |
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (7337 دریافت) |
 |
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (6978 دریافت) |
 |
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (6687 دریافت) |
 |
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (6388 دریافت) |
 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (5963 دریافت) |
 |
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (5955 دریافت) |
 |
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها (5929 دریافت) |
 |
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from (5920 دریافت) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند |
 |
درباره نشریه ( 15688 بازدید) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 8217 بازدید) |
 |
اعضای هیات تحریریه ( 6805 بازدید) |
 |
راهاندازی پایگاه جدید ( 6619 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 6086 بازدید) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 6023 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 998 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 962 بازدید) |
 |
خوش آمدید ( 530 بازدید) |
 |
اهداف و زمینه ها ( 467 بازدید) |
 |
تماس با ما ( 279 بازدید) |
 |
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 130 بازدید) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند |
 |
خوش آمدید ( 1 ارسال) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1 ارسال) |
... آمار بیشتر |
 |
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند |
 |
درباره نشریه ( 1733 چاپ) |
 |
راهاندازی پایگاه جدید ( 1421 چاپ) |
 |
اعضای هیات تحریریه ( 1378 چاپ) |
 |
راهنمای نویسندگان ( 1338 چاپ) |
 |
پایگاه های نمایه کننده ( 1263 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 1120 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 376 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 342 چاپ) |
 |
خوش آمدید ( 324 چاپ) |
 |
اهداف و زمینه ها ( 189 چاپ) |
 |
تماس با ما ( 161 چاپ) |
 |
بایگانی مقالات زیر چاپ ( 73 چاپ) |
... آمار بیشتر |