[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
(33286 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
(25853 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی
(22519 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
(20693 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین
(15453 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ
(15113 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟
(14907 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی
(14848 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(14683 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام
(14608 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(14493 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی
(14441 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی
(14369 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(14157 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(14001 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی
(13837 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور
(13800 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان
(13649 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(13627 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران
(13618 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان
(13592 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(13253 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش
(13251 مشاهده)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی
(13116 مشاهده)
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
(13006 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
(36687 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
(36682 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
(36672 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
(36670 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
(36668 دریافت)
Designing and validating a potential assessment literacy inventory for assessing teachers’ learning oriented assessment
(36661 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
(14980 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
(14967 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
(14963 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
(14828 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
(14825 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
(14771 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(8612 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(8424 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی
(7970 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran
(7504 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
(7476 دریافت)
Cognitive Amplification: Exploring the Impact of Multimodal Input Enhancement on Working Memory and Collocation Acquisition in Iranian EFL Learners across Age Groups
(7475 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
(7474 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
(6984 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(6660 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(6358 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(6109 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
(5642 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(5587 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
درباره نشریه
(
14903 بازدید
)
راهنمای نویسندگان
(
7752 بازدید
)
اعضای هیات تحریریه
(
6413 بازدید
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
6252 بازدید
)
تماس با ما
(
5672 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
5670 بازدید
)
تماس با ما
(
600 بازدید
)
تماس با ما
(
581 بازدید
)
خوش آمدید
(
516 بازدید
)
تماس با ما
(
179 بازدید
)
اهداف و زمینه ها
(
135 بازدید
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
48 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
راهنمای نویسندگان
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
درباره نشریه
(
1540 چاپ
)
راهاندازی پایگاه جدید
(
1274 چاپ
)
اعضای هیات تحریریه
(
1229 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1153 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1125 چاپ
)
تماس با ما
(
987 چاپ
)
خوش آمدید
(
311 چاپ
)
تماس با ما
(
232 چاپ
)
تماس با ما
(
213 چاپ
)
تماس با ما
(
105 چاپ
)
اهداف و زمینه ها
(
61 چاپ
)
بایگانی مقالات زیر چاپ
(
25 چاپ
)
... آمار بیشتر
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 72 queries by YEKTAWEB 4666