[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (33293 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (25864 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (22527 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (20699 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (15458 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (15117 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (14915 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (14862 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (14688 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (14613 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (14502 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (14453 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (14373 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (14162 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (14011 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (13839 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (13807 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (13661 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (13633 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (13627 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (13600 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (13264 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (13264 مشاهده)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (13121 مشاهده)
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit (13009 مشاهده)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (12929 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (12834 مشاهده)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (12754 مشاهده)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (12689 مشاهده)
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان (12532 مشاهده)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (12521 مشاهده)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (12314 مشاهده)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (12233 مشاهده)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (11766 مشاهده)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (11569 مشاهده)
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی (11548 مشاهده)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks (11418 مشاهده)
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی (11157 مشاهده)
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives (11063 مشاهده)
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی (10483 مشاهده)
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns (10430 مشاهده)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks (10277 مشاهده)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes (10261 مشاهده)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme (10182 مشاهده)
سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز (10157 مشاهده)
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus (10124 مشاهده)
Designing and validating a potential assessment literacy inventory for assessing teachers’ learning oriented assessment (10121 مشاهده)
تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر (10058 مشاهده)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children? (10024 مشاهده)
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران (10004 مشاهده)
جمع کل آمار: 1637900

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 21 queries by YEKTAWEB 4666