[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 18، شماره 2 - ( 6-1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
ص. 39-1
10.18869/acadpub.ijal.18.2.1
Somayeh Bakhtiari
،
Mahboobeh Saadat
چکیده
(29349 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6408 دریافت)
The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective
ص. 75-41
10.18869/acadpub.ijal.18.2.41
Saman Ebadi
،
Nouzar Gheisari
چکیده
(11242 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4125 دریافت)
Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model
ص. 107-77
10.18869/acadpub.ijal.18.2.77
Rajab Esfandiari
چکیده
(9442 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3955 دریافت)
The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production
ص. 140-109
10.18869/acadpub.ijal.18.2.109
Mohammad Khatib
،
Mohammad Baqerzadeh Hosseini
چکیده
(11443 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5028 دریافت)
The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
ص. 164-141
10.18869/acadpub.ijal.18.2.141
Golnar Mazdayasna
،
Amin Zaini
چکیده
(11109 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4248 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
ص. 187-165
10.18869/acadpub.ijal.18.2.165
Soroor Rostami
،
Afsaneh Ghanizadeh
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(16006 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6574 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4729