[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
Somayeh Bakhtiari، Mahboobeh Saadat
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Conceptual Development of In-service EFL Teachers’ Perception of Grammatical Mediation on Three Planes: A Sociocultural Perspective
Saman Ebadi، Nouzar Gheisari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Rater Errors among Peer-Assessors: Applying the Many-Facet Rasch Measurement Model
Rajab Esfandiari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of Explicit and Implicit Instruction through Plays on EFL Learners’ Speech Act Production
Mohammad Khatib، Mohammad Baqerzadeh Hosseini
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of Collaborative Prewriting Discussions on L2 Writing Development and Learners’ Identity Construction
Golnar Mazdayasna، Amin Zaini
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
Soroor Rostami، Afsaneh Ghanizadeh، Behzad Ghonsooly
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by