[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques
Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective
Saman Ebadi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures
Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum
Khadijeh Karimi Alavijeh، S. Susan Marandi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge
Zia Tajeddin، Rasoul Mohammad Hosseinpur
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by