Journal archive for Google Scholar Robot!
Human Information Interaction
تعامل انسان و اطلاعات
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 2 (2020-12)
The effect of information resources on the selection of strategies for adaptation to climate change by farmers (Case study: Golestan Province)
تأثیر منابع اطلاعاتی بر انتخاب راهبردهای سازگاری نسبت به تغییرات اقلیمی توسط کشاورزان (مطالعه موردی: استان گلستان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Meta-Analysis Study of the Effective Factors in the Application of Information Technology in the Iranian Organizations
فراتحلیل پژوهشهای مربوط به عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات (IT) در سازمانهای ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a local marketing model with emphasis on consumers' attitudes in order to buy Iranian products with a customer information behavior approach
ارائه الگوی بومی بازاریابی با تأکید بر نگرش مصرفکنندگان به منظور خرید محصولات ایرانی با رویکرد رفتار اطلاعاتی مشتریان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Organizational Information Architecture Meta-Method for Organizational Website Case study: Central Insurance of the Islamic Republic of Iran
فراروش سازماننگرِ معماری اطلاعات در وبگاه سازمانی مطالعه موردی: وبگاه سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Communication Apprehension and Fear of Negative Evaluation in Using Instagram and Selfie
نقش هراس ارتباطی و ترس از ارزیابی منفی در استفاده از اینستاگرام و سلفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Review of Ranked and Unranked-based Metrics for Determining the Effectiveness of Search Engines
مطالعه مروری سنجههای رتبهبندی و غیر رتبهبندی تعیین کارآمدی موتورهای کاوش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles