Journal archive for Google Scholar Robot!

نشریه پژوهش‌های تربیتی



Volume 3, Number 33 (2017-2)


Reinvestigating the role of teachers’ and principals’ human capitals in agility of schools
باز پژوهشی نقش سرمایه های انسانی معلمان و مدیران در چابک سازی مدارس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

philosophical questioning , a new era in education research
بررسی جایگاه پرسش و نقش ان در مشاوره فلسفی،زمینه ای نو برای پژوهش در مسایل تربیتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Comparison of Temperament, Character, and Distraction between Deaf and Normal Students
مقایسه سرشت و منش و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان ناشنوا و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploration of Relationship Between Usage of Information and Communication Technology (ICT) Tools and Critical Thinking Desposition Among Distance Education Students
پیش‌بینی گرایش به تفکر انتقادی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان آموزش از راه دور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prediction of Critical Thinking Based on Emotional Creativity in University Students
پیش‌بینی تفکر انتقادی بر اساس خلاقیت هیجانی در دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship of Internet Addiction and Religious Orientation with Students' Academic Procrastination according to Sex
رابطه اعتیاد به اینترنت و جهت‌گیری مذهبی با اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of group training based on Schneider hope theory on level academic engagement and hardiness girl students in first grade
تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ اول
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles