You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی معصومه فرهوش، سارا ابراهیمی، عباس قلتاش
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان (فبک) سحرناز برنگی، علی مرادخانی، یحیی قائدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز احمد ابراهیمی، سید ابراهیم میرشاه جعفری، علی ربانی خوراسگانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران نفیسه بیگی، حمیدرضا رضازاده بهادران، علی اکبر خسروی بابادی، کامبیز پوشنه
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 علی بیرمی پور، شیدا اچرش
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران سهیلا غلام آزاد، زهرا گویا، علیرضا کیامنش
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران) مژگان ماهرالنقش، علیرضا عصاره، غلامعلی احمدی، مهدی دوایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر اکرم ورمزیار، عفت عباسی، مسعود گرامی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی فرزانه تکبیری، محبوبه خسروی، نعمت اله موسی پور، حسن ملکی، رضا افهمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران الهام کاظمی، حسن ستاری ساربانقلی، رحمت محمدزاده، افرا غریب پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار مینا یزدانیان، محدثه جغتایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی اکبر سعیدنیا، فیروز محمودی، علی ایمان زاده، کیومرث تقی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue