You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفهای از دیدگاه ذینفعان عباس موحدی نسب، علیرضا عصاره، غلامعلی احمدی، جواد حاتمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
الگوی برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم سجاد پورباغبان، فیروز محمودی، اسکندر فتحی آذر، بهروز کوهستانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقشآفرینانِ برنامه درسی در کمیتهی برنامهریزی درسی دانشگاههای ایران: نگاهی آسیبشناسانه به وضع موجود مرتضی مرادی دولیسکانی، سیدابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دوره ابتدایی به منظور پیاده سازی برنامههای آموزش هنری جدید سمیه غلامی، ندا مذهب جعفری
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده سعید صفائی موحد، محمد حاجی زاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان شیما پورزندی، فائزه ناطقی، علیرضا فقیهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان) ایوب گرشاسبی، کورش فتحی واجارگاه، محبوبه عارفی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد) میثم غلام پور، هادی پورشافعی، مقصود فراستخواه، محسن آیتی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بازنمایی مولفههای هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتابهای درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دورهی آموزش ابتدایی مریم صیدخانی، یارمحمد قاسمی، فاطمه هواس بیگی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها زینب احمدی آذر سنگان، فائقه محمدی، فیروز محمودی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی مریم فروغی نیا، مهین سهرابی، مهدی محمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای منتخب محمد حسین صفائی، یحیی قائدی، سعید ضرغامی همراه، سوسن کشاورز
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue