You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفه‌ای از دیدگاه ذی‌نفعان
عباس موحدی نسب، علیرضا عصاره، غلامعلی احمدی، جواد حاتمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی برنامه درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم
سجاد پورباغبان، فیروز محمودی، اسکندر فتحی آذر، بهروز کوهستانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش‌آفرینانِ برنامه‌ درسی در کمیته‌ی برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌های ایران: نگاهی آسیب‌شناسانه به وضع موجود
مرتضی مرادی دولیسکانی، سیدابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دوره ابتدایی به منظور پیاده سازی برنامه‌های آموزش هنری جدید
سمیه غلامی، ندا مذهب جعفری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی برنامه درسی به مثابه یک پدیده پیچیده
سعید صفائی موحد، محمد حاجی زاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامه درسی پیش دبستان
شیما پورزندی، فائزه ناطقی، علیرضا فقیهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی جایگاه قومیت در برنامه های درسی نظام جدید دوم متوسطه(مطالعه موردی دبیرستان چندفرهنگی بخردیان بهبهان)
ایوب گرشاسبی، کورش فتحی واجارگاه، محبوبه عارفی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد)
میثم غلام پور، هادی پورشافعی، مقصود فراستخواه، محسن آیتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بازنمایی مولفه‌های هویت ملی (بعد اسلامیت و ایرانیت) در کتاب‌های درسی فارسی (بخوانیم و بنویسیم) دوره‌ی آموزش ابتدایی
مریم صیدخانی، یارمحمد قاسمی، فاطمه هواس بیگی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز : چالشها و راهکارها
زینب احمدی آذر سنگان، فائقه محمدی، فیروز محمودی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی
مریم فروغی نیا، مهین سهرابی، مهدی محمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای منتخب
محمد حسین صفائی، یحیی قائدی، سعید ضرغامی همراه، سوسن کشاورز
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb