You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر بهبود علائم توهم و هذیان در سالمندان مبتلا به آلزایمر خفیف
آرزو مجرد، اسماعیل صدری دمیرچی *، علی شیخ الاسلامی، علی رضایی شریف، وحید عباسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر شبیه‌سازی آموزشی تعاملی بر جو انگیزشی درک شده و خودآگاهی هیجانی دانش‌آموزان دوره ابتدایی
مریم رجبیان ده زیره *، حمیدرضا مقامی، سید محمد امین حسینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش بهزیستی روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری اهداف پیشرفت
فاطمه مولوی، عباس حبیب زاده *، مجید ضرغام حاجبی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین و اعتبار سنجی بستۀ آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانش‌آموزان دختر پایه ششم دبستان
فروغ خلیل پور، فریبرز درتاج *، حسن اسد زاده، اسماعیل سعدی پور، کامران شیوندی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر محدودیت شناختی بر روی قضاوت از اطمینان نهایی در انتهای فرآیند حل مسئله
فائزه اکبری فیض ابادی *، رضا کرمی نوری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بهبود سازگاری اجتماعی و کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
زهرا ترازی *، ملوک خادمی اشکذری، مهناز اخوان تفتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل علی ادراک از محیط آموزش الکترونیکی (مجازی) و تفکر بازتابی با توجه به نقش واسطه ای انعطاف پذیری شناختی در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
احمد رستگار، محمد حسن صیف، سمیه نگهداری *، زهرا دهقان خلیلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه روانشناسی شناختی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | فصلنامه روانشناسی شناختی

Designed & Developed by : Yektaweb