[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
Development and validation of a scale to probe into Iranian EFL teachers’ perception of problem-based learning: PBL Challenges in Focus
(37369 دریافت)
Assessing Cognitive Control in EFL Development: Online vs. In-Person Classes
(37348 دریافت)
Mothers’ Presence Beside Their Children in EFL Classes: What Gains Does It Bring to Children?
(37325 دریافت)
Lexical Chains of Sermons No. 87 and 191 of Nahj al-Balaghah and their role in understanding the theme
(37281 دریافت)
Process types in Persian-speaking aphasic discourse: a systemic functional approach
(37255 دریافت)
Pedagogical Stylistics in Language Learning and Teaching Contexts: A Research Review
(15993 دریافت)
Expectations, Satisfaction, and Long-term Impact: Evaluating the English Teacher Training Course at the Iran Language Institute
(15866 دریافت)
Effectiveness of Phonological Intervention in Second/Foreign Language Reading: The Case of A Down Syndrome Girl
(15681 دریافت)
A Comparative Study of the Impact of First Language Literacy on Acquisition of English Phrases among Illiterate, Low-Literate and Literate Adult Learners in Iran
(15653 دریافت)
Translation of Culture-Specific Items: A Case Study of Les Miserables’ Persian Musical Performance
(15635 دریافت)
An Investigation into the Interplay between EFL Teachers’ Ecological Agency and their Teaching Engagement: A Structural Equation Modeling
(15566 دریافت)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی
(9979 دریافت)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان
(9737 دریافت)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran
(9661 دریافت)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی
(8716 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
(8005 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
(7920 دریافت)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books
(7873 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
(7783 دریافت)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی
(7414 دریافت)
تجزیه و تحلیل انتقادی سخنرانی های انتخاباتی نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 با توجه به نژاد و جنسیت آنها
(7251 دریافت)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes
(7202 دریافت)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران
(6951 دریافت)
Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses
(6806 دریافت)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ
(6802 دریافت)
Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from
(6547 دریافت)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence
(6516 دریافت)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم
(6477 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks
(6377 دریافت)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis
(6350 دریافت)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation
(6313 دریافت)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود
(6258 دریافت)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی
(6255 دریافت)
The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process
(6252 دریافت)
The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners
(6235 دریافت)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی
(6198 دریافت)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش
(6142 دریافت)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟
(6069 دریافت)
Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning
(5901 دریافت)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model
(5850 دریافت)
Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books
(5823 دریافت)
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles
(5813 دریافت)
تاثیر ارتباط همزمان ارتباط بوسیله رایانه بر توانش گفتاری زبان آموزان ایرانی
(5800 دریافت)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی
(5710 دریافت)
A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing
(5616 دریافت)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان
(5525 دریافت)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟
(5283 دریافت)
انتخاب آزادانه: استفاده از "مهارت های ارتباطی" در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران
(5283 دریافت)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین
(5250 دریافت)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّتهای آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران
(5206 دریافت)
جمع کل آمار: 1029578
Persian site map -
English site map
- Created in 0.22 seconds with 21 queries by YEKTAWEB 4729