[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications ص. 27-1
[English Abstract] Sajjad Sepehrinia ، Ali Arab Mofrad
چکیده (2253 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (646 دریافت)  
XML Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience ص. 47-28
[English Abstract] Mohsen Shirazizadeh ، Somayeh Fathali ، Mahshid Kkamareh
چکیده (4123 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (629 دریافت)  
XML Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment ص. 80-48
[English Abstract] Wander Lowie ، Houman Bijani ، Mohammad Reza Oroji ، Zeinab Khalafi ، Pouya Abbasi
چکیده (3452 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (565 دریافت)  
XML Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships ص. 102-81
[English Abstract] Sepideh Khalili ، Shahab Moradkhani
چکیده (3147 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (552 دریافت)  
XML The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words ص. 121-103
[English Abstract] Sharareh Sadat Sarsarabi ، Zeynab Sazegar
چکیده (6323 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (8005 دریافت)  
XML The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability ص. 145-122
[English Abstract] Kobra Tavassoli ، Marjan Oskouiefar ، Masoumeh Ghamoushi
چکیده (3886 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (622 دریافت)  
XML The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian ص. 164-146
[English Abstract] Simin Karimi ، Hossein Bahri
چکیده (3974 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (628 دریافت)  
XML The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students ص. 194-165
[English Abstract] Hamed Badpa ، Hooshang Yazdani
چکیده (968 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (286 دریافت)  
XML The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being ص. 230-195
[English Abstract] Ghasem Barani ، Zari Sadat Seyyedrezaei ، Forough Aliabadi ، Mohsen Davarzani
چکیده (1350 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (398 دریافت)  
XML The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy ص. 253-231
[English Abstract] Mohammad Shahin Taghaddomi ، Mahdi Madadkar Shandi
چکیده (2938 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (805 دریافت)  
XML Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community ص. 265-254
[English Abstract] Ahmadreza Eghtesadi Roudi
چکیده (1777 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (427 دریافت)  
XML The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes ص. 0-266
[English Abstract] Mona Akhtari ، Mahnaz Azad
چکیده (6722 مشاهده)      
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4729