[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 26، شماره 2 - ( 6-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Peer Corrective Feedback: Research Implications and Teachers’ Complications
ص. 27-1
Sajjad Sepehrinia
،
Ali Arab Mofrad
چکیده
(2253 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(646 دریافت)
Iranian English Majors’ L2 Writing Self-efficacy: Exploring the Effects of Gender, Level of Education, and Teaching Experience
ص. 47-28
Mohsen Shirazizadeh
،
Somayeh Fathali
،
Mahshid Kkamareh
چکیده
(4123 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(629 دریافت)
Construct Validation of a Rating Scale through a Training Program: A Multifaceted Rasch Analysis in Speaking Assessment
ص. 80-48
Wander Lowie
،
Houman Bijani
،
Mohammad Reza Oroji
،
Zeinab Khalafi
،
Pouya Abbasi
چکیده
(3452 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(565 دریافت)
Iranian EFL teachers’ reflective practices and learners’ evaluation of teachers’ effectiveness: Exploring possible relationships
ص. 102-81
Sepideh Khalili
،
Shahab Moradkhani
چکیده
(3147 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(552 دریافت)
The Relationship between Translators’ Education and the Use of Politeness in Translating Euphemistic Words
ص. 121-103
Sharareh Sadat Sarsarabi
،
Zeynab Sazegar
چکیده
(6323 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8005 دریافت)
The Effect of Mobile-Assisted Learning-Oriented Assessment on EFL Learners’ Writing Ability
ص. 145-122
Kobra Tavassoli
،
Marjan Oskouiefar
،
Masoumeh Ghamoushi
چکیده
(3886 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(622 دریافت)
The (In)visibility of Translators in the Translations of Teen and Young Adult Novels from English into Persian
ص. 164-146
Simin Karimi
،
Hossein Bahri
چکیده
(3974 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(628 دریافت)
The Effect of Remodeling Various Structures on Improvement of the Knowledge of Grammar and Vocabulary of High School Students
ص. 194-165
Hamed Badpa
،
Hooshang Yazdani
چکیده
(968 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(286 دریافت)
The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Spiritual Intelligence, Performance and Happiness: The Moderating Role of Psychological Well-being
ص. 230-195
Ghasem Barani
،
Zari Sadat Seyyedrezaei
،
Forough Aliabadi
،
Mohsen Davarzani
چکیده
(1350 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(398 دریافت)
The Effect of Watching English Cartoons on Adolescent Iranian EFL Learners’ Emotion Regulation and Self-Efficacy
ص. 253-231
Mohammad Shahin Taghaddomi
،
Mahdi Madadkar Shandi
چکیده
(2938 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(805 دریافت)
Early Reading in EFL Contexts Deserves More Attention from ELT Community
ص. 265-254
Ahmadreza Eghtesadi Roudi
چکیده
(1777 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(427 دریافت)
The Comparative Effect of Immediate and Delayed Corrective Feedback on EFL Learners’ Speaking Anxiety and Fluency in Online Classes
ص. 0-266
Mona Akhtari
،
Mahnaz Azad
چکیده
(6722 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.12 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4729