[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 23، شماره 1 - ( 1-1399 )
برگشت به فهرست نسخه ها
آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم
ص. 55-29
هدی دیوسر
،
منوچهر جعفری گهر
چکیده
(7070 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1715 دریافت)
محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان
ص. 82-56
سعید نورزاده
،
جلیل فتحی
،
مجید سلطانی مقدم
چکیده
(6453 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1684 دریافت)
عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم
ص. 108-83
سمیه صادقی
،
پرویز مفتون
،
مسعود یزدانی مقدم
چکیده
(6669 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1602 دریافت)
آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی
ص. 142-109
مودت سعیدی
،
عصمت بابایی
چکیده
(7416 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1605 دریافت)
رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی
ص. 0-128
لیلا حسن زاده
،
سعیده آهنگری
،
نسرین حدیدی تمجید
چکیده
(8264 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2143 دریافت)
اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی
ص. 178-143
مرجان وثوقی
چکیده
(6912 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1783 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4729