[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. F
azel Asadi Amjad
سردبیر
Dr.
Hossein Talebzadeh
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 22، شماره 2 - ( 6-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks
ص. 35-1
Shohreh Esfandiari
،
Kobra Tavassoli
چکیده
(4510 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1770 دریافت)
A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates
ص. 70-36
Zahra Fotovatnia
،
Jeffery Jones
،
Nichole Scheerer
چکیده
(4280 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1339 دریافت)
EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content
ص. 109-73
Zohreh Nafissi
،
Farnoosh Karimi
،
Elaheh Sotoudehnama
چکیده
(3838 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1537 دریافت)
The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis
ص. 144-109
Seyyed Ali Ostovar-Namaghi
،
Shiva Nakhaee
چکیده
(4476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2364 دریافت)
‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series
ص. 184-145
Marzieh Souzandehfar
،
Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar
چکیده
(3700 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1361 دریافت)
Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction
ص. 242-185
Parisa Tahan Shizari
،
Farid Ghaemi
،
Natasha Pourdana
،
Kobra Tavassoli
چکیده
(3915 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1553 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4666