|
 |
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit
|
ص. ۴۲-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Soroor Ashtarian ، Saman Ebadi ، Nourodin Yousofi  |
|
چکیده
(۱۴۳۸۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۷۱ دریافت)
|
 |
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations |
ص. ۸۷-۴۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Monoochehr Jafarigohar ، Mohammad Hamed Hoomanfard ، Alireza Jalilifar  |
|
چکیده
(۱۰۳۲۶ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۷۲۹ دریافت)
|
 |
A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach |
ص. ۱۳۱-۸۹ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Mohammad Khatib ، Fattaneh Abbasi Talabari  |
|
چکیده
(۱۰۰۸۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۸۹۸ دریافت)
|
 |
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks |
ص. ۱۶۲-۱۳۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Sara Mansouri ، Bahram Hadian ، Omid Tabatabaei ، Ehsan Rezvani  |
|
چکیده
(۱۱۸۲۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۸۴۵ دریافت)
|
 |
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives |
ص. ۱۹۴-۱۶۳ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Jamileh Rahemi  |
|
چکیده
(۱۲۱۶۴ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۶۷۹ دریافت)
|
 |
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns |
ص. ۲۳۰-۱۹۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
Muhamad Alii Rahimi ، Javad Gholami ، Zhila Mohammadnia  |
|
چکیده
(۱۱۴۷۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۲۵۴۲ دریافت)
|