[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 21، شماره 1 - ( 1-1397 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses ص. 27-1
[English Abstract] Katayoon Afzali
چکیده (9299 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3074 دریافت)  
XML Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish ص. 65-29
[English Abstract] Mahmood Reza Atai ، Mohammad Nabi Karimi ، Fatemeh Asadnia
چکیده (9469 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2870 دریافت)  
XML Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers ص. 100-67
[English Abstract] Zahra Hesami ، Golnar Mazdayasna ، Ali Mohammad Fazilatfar
چکیده (10728 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2615 دریافت)  
XML Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels ص. 124-101
[English Abstract] Manoochehr Jafarigohar ، Mahboubeh Mortazavi
چکیده (8221 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2064 دریافت)  
XML Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred? ص. 161-125
[English Abstract] Hamideh Marefat ، Bahareh Farzizadeh
چکیده (9575 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3018 دریافت)  
XML A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles ص. 214-163
[English Abstract] Hassan Soodmand Afshar ، Mehdi Doosti ، Hossein Movassagh
چکیده (12868 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (5815 دریافت)  
XML Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education ص. 262-215
[English Abstract] Marzieh Souzandehfar
چکیده (11389 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3778 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4729