[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 19، شماره 1 - ( 1-1395 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
ص. 34-1
10.18869/acadpub.ijal.19.1.1
Mahmood Reza Atai
،
Fatemeh Asadnia
چکیده
(36003 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5044 دریافت)
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus
ص. 72-35
10.18869/acadpub.ijal.19.1.35
Fatemeh Chahkandi
،
Abbass Eslami Rasekh
،
Mansour Tavakoli
چکیده
(29465 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4613 دریافت)
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation
ص. 98-73
10.18869/acadpub.ijal.19.1.73
Manoochehr Jafarigohar
،
Mahbubeh Mortazavi
چکیده
(9266 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4936 دریافت)
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach
ص. 140-99
10.18869/acadpub.ijal.19.1.99
Omid Mallahi
،
Seyed Mohammad Reza Amirian
،
Gholam Reza Zareian
،
Seyed Mohammad Reza Adel
چکیده
(11195 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4014 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks
ص. 180-141
10.18869/acadpub.ijal.19.1.141
Azizullah Mirzaei
،
Mahmood Hashemian
،
Amin Khoramshekouh
چکیده
(14051 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6377 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
ص. 206-181
10.18869/acadpub.ijal.19.1.181
Servat Shirkhani
،
Zia Tajeddin
چکیده
(16455 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7919 دریافت)
Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports
ص. 231-207
10.18869/acadpub.ijal.19.1.207
Shokoufeh Vakili Latif
چکیده
(10079 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4356 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4729