[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Fazel Asadi Amjad
ju سردبیر
Dr. Hossein Talebzadeh
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
Mahmood Reza Atai، Fatemeh Asadnia
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus
Fatemeh Chahkandi، Abbass Eslami Rasekh، Mansour Tavakoli
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation
Manoochehr Jafarigohar، Mahbubeh Mortazavi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach
Omid Mallahi، Seyed Mohammad Reza Amirian، Gholam Reza Zareian، Seyed Mohammad Reza Adel
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks
Azizullah Mirzaei، Mahmood Hashemian، Amin Khoramshekouh
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
Servat Shirkhani، Zia Tajeddin
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports
Shokoufeh Vakili Latif
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by