[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 18، شماره 1 - ( 1-1394 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics ص. 28-1
[English Abstract] Saleh Arizavi، Namdar Namdari، Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده (23066 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3629 دریافت)  
XML An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction ص. 64-29
[English Abstract] Mahmood Reza Atai، Mohsen Karrabi
چکیده (9719 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3992 دریافت)  
XML Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice ص. 94-65
[English Abstract] Mehrnoosh Fakharzadeh، Manijeh Youhanaee
چکیده (10394 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4087 دریافت)  
XML The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective ص. 126-95
[English Abstract] Parviz Birjandi، Morvarid Lavasani
چکیده (9707 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3834 دریافت)  
XML An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools ص. 166-127
[English Abstract] Elyas Barabadi، Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده (8872 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4837 دریافت)  
XML Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills ص. 200-167
[English Abstract] Ali Roohani، Azizullah Mirzaei، Marzieh Poorzangeneh
چکیده (10683 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4815 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4729