[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اهداف و زمینهها
حق نشر
اصول اخلاقی نشر
دستور اخلاقی
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
لیست داوران
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمار نشریه
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
سردبیر
دکتر حسین طالبزاده
شاپای چاپی:
1735-1634
شاپایالکترونیکی:
8560-3115
پایگاههای نمایهکننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دوره 18، شماره 1 - ( 1-1394 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics
ص. 28-1
10.18869/acadpub.ijal.18.1.1
Saleh Arizavi
،
Namdar Namdari
،
Seyyed Ahmad Mousavi
چکیده
(23066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3629 دریافت)
An Exploratory Study of Teacher Efficacy Doubts in English for Specific Academic Purposes (ESAP) and English for General Purpose (EGP) Instruction
ص. 64-29
10.18869/acadpub.ijal.18.1.29
Mahmood Reza Atai
،
Mohsen Karrabi
چکیده
(9719 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3992 دریافت)
Proceduralization and Transfer of Linguistics Knowledge as a Result of Form-focused Output and Input Practice
ص. 94-65
10.18869/acadpub.ijal.18.1.65
Mehrnoosh Fakharzadeh
،
Manijeh Youhanaee
چکیده
(10394 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4087 دریافت)
The Role of Verbalization in Listening Conceptual Formation among Iranian EFL Learners: A STI Perspective
ص. 126-95
10.18869/acadpub.ijal.18.1.95
Parviz Birjandi
،
Morvarid Lavasani
چکیده
(9707 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3834 دریافت)
An Activity Theory Analysis of ELT Reform in Iranian Public Schools
ص. 166-127
10.18869/acadpub.ijal.18.1.127
Elyas Barabadi
،
Seyyed Ayatolla Razmjoo
چکیده
(8872 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4837 دریافت)
Effect of Multiple Intelligences-Based Reading Instruction on EFL Learners’ Reading Comprehension and Critical Thinking Skills
ص. 200-167
10.18869/acadpub.ijal.18.1.167
Ali Roohani
،
Azizullah Mirzaei
،
Marzieh Poorzangeneh
چکیده
(10683 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4815 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.14 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4729