[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 17، شماره 1 - ( 1-1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML On the Teachability of L2 Uninterpretable Features: Instructing Resumptive Pronouns through Contrastive Analysis vs. Dictogloss Techniques ص. 23-1
[English Abstract] Ahmad Alibabaee، Marjan Momenzadeh، Shiva Sadat Zarei Abarghoui
چکیده (9802 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3046 دریافت)  
XML The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation ص. 48-25
[English Abstract] Sasan Baleghizadeh، Atieh Masoun
چکیده (12087 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (6326 دریافت)  
XML L2 Private Speech in Online Dynamic Assessment: A Sociocultural Perspective ص. 70-49
[English Abstract] Saman Ebadi
چکیده (9174 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3631 دریافت)  
XML A Critical Look into Iranian EFL University Students’ Critical Thinking and Argumentative Writing ص. 92-71
[English Abstract] Saeedeh Behrooznia، Mohammad Reza Hashemi، Fatemeh Mohaghegh Mahjoobi
چکیده (10551 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (5626 دریافت)  
XML The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures ص. 118-93
[English Abstract] Mehri Jalali، Manoochehr Jafarigohar
چکیده (9831 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4173 دریافت)  
XML The Representation of Iran in Englishcentral Educational Website: Unfolding the Hidden Curriculum ص. 146-119
[English Abstract] Khadijeh Karimi Alavijeh، S. Susan Marandi
چکیده (10814 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4116 دریافت)  
XML The Role of Consciousness-Raising Tasks on EFL Learners' Microgenetic Development of Request Pragmatic Knowledge ص. 187-147
[English Abstract] Zia Tajeddin، Rasoul Mohammad Hosseinpur
چکیده (10342 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (4550 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 1.21 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4729