Journal archive for Google Scholar Robot!
Human Information Interaction
تعامل انسان و اطلاعات
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 1 (2019-4)
Identification of indigenous knowledge items and presenting the knowledge management model of indigenous medicine in Makran district
شناسایی مولفههای دانش بومی و ارائه الگوی مدیریت دانش طب بومی در منطقه مکران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Website features analysis in the field of gamification focusing on the roles of the mediator of experience and attitude of users (Cace study: Digi Kala)
بررسی ویژگیهای وبسایت در زمینه بازیوارسازی با تمرکز بر نقشهای میانجی تجربه و نگرش کاربران (مطالعه موردی: دیجی کالا)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the role of culture and function of data on human’s mind (With an epistemological approach based on Karl Popper's ideas)
تبیین و بررسی نقش فرهنگ و کارکرد داده ها بر روی ذهن انسان (با رویکرد شناختشناسی بر مبنای اندیشههای کارل پوپر)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluate cognitive skills, composition and use of information among graduate students of Islamic Azad University Doruod Branch
ارزیابی مهارتهای شناخت، ترکیب و استفاده از اطلاعات در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود بر اساس مدل آیزنبرگ وبرکویتز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Effective Factors in Tracking Information in Electronic Word-of-Mouth (EWOM) Communication in Kashan Foreign Tourists
تبیین عوامل مؤثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Information Grounds of Kurdistan University Postgraduate Students and Their Relation with Students' Information Literacy Skills
سنجش ارتباط بین مهارتهای سواد اطلاعاتی و محیطهای اطلاعاتی: مطالعهی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of Gamification in Knowledge Sharing using Grounded Theory and MAXQDA Qualitative Modeling
نقش بازیکاری در تسهیم دانش با استفاده از نظریهپردازی دادهبنیاد و مدلسازی کیفی نرمافزار MAX-QDA
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles