Journal archive for Google Scholar Robot!
نشریه پژوهشهای تربیتی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 38 (2019-3)
Critical policy sociology and education policy studies
رویکردی نو به کاربست جامعه شناسی سیاست در تحلیل سیاست آموزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
نقش جو مدرسه و شیوه های مدیریت کلاسی در پیش بینی اهمال کاری معلمان
نقش جو مدرسه و شیوه های مدیریت کلاسی در پیش بینی اهمال کاری معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the role of Educational Groups and Academic Degrees at Research Self-Regulation of postgraduate Students
بررسی خودتنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش گروههای آموزشی و مقاطع تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Phenomenology of the experiences of elementary teachers from the full implementation of the qualitative-descriptive evaluation program
پدیدارشناسی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای کامل طرح ارزشیابی کیفی-توصیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Studying the problems of student participation in research activities
بررسی مشکلات مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی، و ارائه راه حل مناسب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Critical Thinking Skills Training on the Development of Social Skills and Cognitive Skills Students
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و مهارتهای شناختی دانش-آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Spirituality at work, job engagement, and spiritual intelligence of school principals: presentinag a model
معنویت در کار، التزام شغلی و هوش معنوی مدیران مدارس دولتی شهر ایلام: ارائه و آزمون یک الگو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles