نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
یکشنبه 2 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 3، شماره 32 - ( بهار و تابستان 1395 )
چالش های آموزش عالی بر مبنای نقد فردریش نیچه از فرهنگ مدرن
ص. 19-1
10.18869/acadpub.erj.3.32.1
رمضان برخورداری
*
چکیده
(8217 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2315 دریافت)
مقایسه محیط آموزشی-یادگیری و منبع کنترل تحصیلی در دانش آموزان مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد
ص. 38-20
10.18869/acadpub.erj.3.32.20
یاسر رضاپور میرصالح
*
،
عزت فتوحی اردکانی
چکیده
(10193 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4532 دریافت)
منطق تایلر و سرقت ادبی: یک تحلیل تطبیقی از کتاب منطق و نسخه بازبینی شده آن
ص. 60-39
10.18869/acadpub.erj.3.32.39
فاطمه اسدالهی
*
،
محمود مهر محمدی
چکیده
(8435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3853 دریافت)
اثر بخشی آموزش حرکات ریتمیک و بازی بر بهبود عمل دقت و توالی شنیداری کودکان بر اساس رویکرد روان عصب شناختی
ص. 79-61
10.18869/acadpub.erj.3.32.61
مرضیه زینی
*
،
الهام خاکسار
،
محمد بلوچکی انارکی
،
فاطمه رضایی نسب
چکیده
(9129 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5147 دریافت)
اثربخشی برنامۀ آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش توانایی حل مسأله و قضاوت اخلاقی در دانشآموزان
ص. 101-80
10.18869/acadpub.erj.3.32.80
سهیلا جلیلیان
*
،
احسان عظیم پور
،
فریبا جلیلیان
چکیده
(10258 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5262 دریافت)
بررسی رابطه بین مولفه های وجدان کاری با تعهد سازمانی دبیران مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران
ص. 116-102
10.18869/acadpub.erj.3.32.103
مصطفی عسکریان
،
عبدالرحیم نوه ابراهیم
،
حمید خسروی
*
چکیده
(8402 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4158 دریافت)
تاثیر الگوی طراحی آموزشی مریل و ا دی دی آی ای بر یادگیری و یادداری درس اپیدمیولوژی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 131-117
10.18869/acadpub.erj.3.32.119
جعفر احمدی گل
*
،
حسن رستگارپور
چکیده
(9166 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4232 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS