برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39073 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26414 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19042 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (17844 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (16936 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (16858 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (15914 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15732 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15467 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15229 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (15216 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (15177 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (14873 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (14008 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (13920 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13767 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13650 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13521 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13273 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13152 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13100 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (12841 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (12836 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (12825 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (12794 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38465 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23855 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23256 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17631 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14630 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12437 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12228 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11886 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (10880 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10793 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10286 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10185 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9790 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9015 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8599 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8395 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8108 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7851 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7690 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7281 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7240 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6907 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6679 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6346 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (5979 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17279 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12939 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11052 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10988 بازدید)
تماس با ما ( 10510 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9929 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8520 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8166 بازدید)
پیام تسلیت ( 7899 بازدید)
MSRT-CODE ( 7110 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5929 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5676 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4243 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4096 بازدید)
تماس با ما ( 3979 بازدید)
تماس با ما ( 3955 بازدید)
تماس با ما ( 3946 بازدید)
تماس با ما ( 3900 بازدید)
تماس با ما ( 2465 بازدید)
تماس با ما ( 867 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1574 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1217 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1190 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1138 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1107 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1096 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1075 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1034 چاپ)
پیام تسلیت ( 1029 چاپ)
تماس با ما ( 1027 چاپ)
MSRT-CODE ( 952 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 862 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 731 چاپ)
تماس با ما ( 674 چاپ)
تماس با ما ( 665 چاپ)
تماس با ما ( 662 چاپ)
تماس با ما ( 643 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 614 چاپ)
تماس با ما ( 369 چاپ)
تماس با ما ( 280 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb