برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38027 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24659 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17612 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16290 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15677 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15615 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14812 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14411 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14112 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13907 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13834 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13799 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13741 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12983 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12554 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12458 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12384 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12080 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11968 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11965 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11899 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11798 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11643 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11578 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11465 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37954 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23263 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22093 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17282 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14178 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11999 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11590 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11383 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10453 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9916 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9787 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9746 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9208 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8664 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8304 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7882 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7615 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7350 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7348 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6906 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6854 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6552 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6251 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5987 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5643 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16374 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12237 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10363 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10338 بازدید)
تماس با ما ( 9966 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9103 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8008 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7666 بازدید)
پیام تسلیت ( 7258 بازدید)
MSRT-CODE ( 6481 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5425 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5180 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3700 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3541 بازدید)
تماس با ما ( 3471 بازدید)
تماس با ما ( 3467 بازدید)
تماس با ما ( 3466 بازدید)
تماس با ما ( 3420 بازدید)
تماس با ما ( 1965 بازدید)
تماس با ما ( 686 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1347 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1039 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1002 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 939 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 933 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 924 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 901 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 868 چاپ)
تماس با ما ( 858 چاپ)
پیام تسلیت ( 821 چاپ)
MSRT-CODE ( 766 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 701 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 560 چاپ)
تماس با ما ( 510 چاپ)
تماس با ما ( 496 چاپ)
تماس با ما ( 474 چاپ)
تماس با ما ( 472 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 450 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 216 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb