1. 3. ابراهیمی عبدالحمید، خیری بهرام و یادگاری نیارکی سمیه، 1388، ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرفکننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)، مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم- شماره 7، ص ص: 159-184.
2. 8. نصیریپور امیر اشکان، گوهری محمودرضا و نفیسی ابوالفضل، 1389، رابطه برندسازی و شاخصهای عملکردی (بیمارستان قائم مشهد)، مدیریت سلامت 13 (41)، 15-20.
3. 9. سید جوادین سید رضا، امینی علیرضا و امینی زهرا، 1389، ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 3- پیاپی 36، 53-73.
4. 10. گیلانینیا شهرام و موسویان جواد، 1389، تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال پنجم، شماره 14.
5. 16. سید جوادین سید رضا؛ شمس، راحیل، 1386، عوامل تعیین کننده ارزش برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هفتم/ شماره 25 / تابستان 86.
6. 17. حمیدی زاده محمد رضا؛ غمخواری، سیده معصومه، 1388، شناسایی عوامل موثربروفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 52، پاییز 1388، 187- 210.
7. 20. خاکی، غلامرضا (1387)،روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بنفشه، تهران.
8. 24. صمدی منصور ، حاجیپور بهمن و دهقان میثم، 1388، بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاههای زنجیرهای رفاه در شهر تهران، اندیشه مدیریت، سال سوم، شماره دوم، 149- 165.
9. 25. مؤتمنی علیرضا، مرادی هادی و همتی امین، 1389، تأثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان، مجله چشمانداز مدیریت، شماره 4- پیاپی 37.
10. 27. جلالی سید مهدی، خیری بهرام و خادم مژگان، 1390، بررشی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرفکنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره 24، 59-69.
11. 28. کاتلر ، فیلیپ، 1379، کاتلردرمدیریتبازار ، مترجم: عبدالرضارضایینژاد ، تهران: انتشاراتفرا.
12. 29. حیدرزاده کامبیز، غفاری فرهاد و فرزانه سپیده، 1390، بررسی تأثیر ارتباط برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانداری ایران، مجله پزوهشهای مدیریت، شماره 88، 69-88.
13. 30. سمیعی نصر محمود، علوی سید مسلم و نجفی سیاهرودی مهدی، 1390، بررسی عوامل مرثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 10، 47-64.
14. 31. حسینی میرزا حسن و رضایی مهدی، 1390، بررسی عوامل مرثر بر وفاداری به برند در بازار فراوردههای لبنی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 5- پیاپی 38، 57-79.
15. 34. رنجبریان بهرام و براری مجتبی، 1388، تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 1، شماره 2، 83-100.
16. 35. دهدشتی شاهرخ زهره، تقویفرد محمد تقی و رستمی نسرین، 1389، مدلی برای سنجش تأثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال پنجم، شماره 20، 69-88.