۱. ۳. ابراهیمی عبدالحمید، خیری بهرام و یادگاری نیارکی سمیه، ۱۳۸۸، ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرفکننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)، مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم- شماره ۷، ص ص: ۱۵۹-۱۸۴.
۲. ۸. نصیریپور امیر اشکان، گوهری محمودرضا و نفیسی ابوالفضل، ۱۳۸۹، رابطه برندسازی و شاخصهای عملکردی (بیمارستان قائم مشهد)، مدیریت سلامت ۱۳ (۴۱)، ۱۵-۲۰.
۳. ۹. سید جوادین سید رضا، امینی علیرضا و امینی زهرا، ۱۳۸۹، ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۳- پیاپی ۳۶، ۵۳-۷۳.
۴. ۱۰. گیلانینیا شهرام و موسویان جواد، ۱۳۸۹، تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال پنجم، شماره ۱۴.
۵. ۱۶. سید جوادین سید رضا؛ شمس، راحیل، ۱۳۸۶، عوامل تعیین کننده ارزش برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هفتم/ شماره ۲۵ / تابستان ۸۶.
۶. ۱۷. حمیدی زاده محمد رضا؛ غمخواری، سیده معصومه، ۱۳۸۸، شناسایی عوامل موثربروفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره ۵۲، پاییز ۱۳۸۸، ۱۸۷- ۲۱۰.
۷. ۲۰. خاکی، غلامرضا (۱۳۸۷)،روش تحقیق در مدیریت، انتشارات بنفشه، تهران.
۸. ۲۴. صمدی منصور ، حاجیپور بهمن و دهقان میثم، ۱۳۸۸، بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاههای زنجیرهای رفاه در شهر تهران، اندیشه مدیریت، سال سوم، شماره دوم، ۱۴۹- ۱۶۵.
۹. ۲۵. مؤتمنی علیرضا، مرادی هادی و همتی امین، ۱۳۸۹، تأثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان، مجله چشمانداز مدیریت، شماره ۴- پیاپی ۳۷.
۱۰. ۲۷. جلالی سید مهدی، خیری بهرام و خادم مژگان، ۱۳۹۰، بررشی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرفکنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره ۲۴، ۵۹-۶۹.
۱۱. ۲۸. کاتلر ، فیلیپ، ۱۳۷۹، کاتلردرمدیریتبازار ، مترجم: عبدالرضارضایینژاد ، تهران: انتشاراتفرا.
۱۲. ۲۹. حیدرزاده کامبیز، غفاری فرهاد و فرزانه سپیده، ۱۳۹۰، بررسی تأثیر ارتباط برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانداری ایران، مجله پزوهشهای مدیریت، شماره ۸۸، ۶۹-۸۸.
۱۳. ۳۰. سمیعی نصر محمود، علوی سید مسلم و نجفی سیاهرودی مهدی، ۱۳۹۰، بررسی عوامل مرثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۱۰، ۴۷-۶۴.
۱۴. ۳۱. حسینی میرزا حسن و رضایی مهدی، ۱۳۹۰، بررسی عوامل مرثر بر وفاداری به برند در بازار فراوردههای لبنی، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره ۵- پیاپی ۳۸، ۵۷-۷۹.
۱۵. ۳۴. رنجبریان بهرام و براری مجتبی، ۱۳۸۸، تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره ۱، شماره ۲، ۸۳-۱۰۰.
۱۶. ۳۵. دهدشتی شاهرخ زهره، تقویفرد محمد تقی و رستمی نسرین، ۱۳۸۹، مدلی برای سنجش تأثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال پنجم، شماره ۲۰، ۶۹-۸۸.