۱. احمدي، بابک (۱۳۷۵) ساختار و تأويل متن (نشانهشناسي و ساختارگرايي). جلد اول. چاپ سوم. تهران: مرکز. ۲. ارنست، کارل (۱۳۷۷) روزبهان بقلي (عرفان و شطح اولياء در تصوف اسلامي). ترجمة مجدالدين کيواني. تهران: مرکز. ۳. پارسا، محمد (۱۳۸۲) «نظريههايي درباب هيجان (احساس)». دسترسي در: http://rasekhoon.net/article/show/۸۸۹۶۷۸ . آخرين بازديد: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳. ۴. پورنامداريان، تقي (۱۳۷۵) رمز و داستان¬هاي رمزي در ادب فارسي. تهران: علمي و فرهنگي. ۵. حري، ابوالفضل (۱۳۸۵) «وهمناک در ادبيات کهن ايران». پژوهش زبان¬هاي خارجي. شمارة ۳۴: ۶۱ـ۷۶. 6. ـــــــ (1388) «ژانر وهمناک: شگرف و شگفت در فرج بعد از شدت». نقد ادبي. سال اول. شمارة 4: 8ـ30. 7. ـــــــ (1390) «عجايب¬نامه¬ها بهمنزلة ادبيات وهمناک با نگاهي به برخي حکايت¬هاي کتاب عجايب هند». نقد ادبي. سال چهارم. شمارة 15: 137ـ164. ۸. رحيميان، سعيد (۱۳۸۳) مباني عرفان نظري. تهران: سمت. ۹. روزبهان بقلي شيرازي (۱۳۹۳) کشفالاسرار و مکاشفاتالانوار. تصحيح و ترجمة مريم حسيني. تهران: سخن. ۱۰. زرين¬کوب، عبدالحسين (۱۳۵۴) نقد ادبي. جلد اول. تهران: اميرکبير. 11. ـــــــ (1354) نقد ادبي. جلد اول. تهران: اميرکبير. ۱۲. شجيعي، پوران (۱۳۷۵) صور معاني در مکتب درون¬گرايي. تهران: ويرايش. ۱۳. صفوي، کوروش (۱۳۸۰) از زبانشناسي به ادبيات. جلد ۲ (شعر). تهران: حوزة هنري. ۱۴. فاموري، مهدي (۱۳۸۹) «نگاهي به مفهوم التباس در نزد شيخ روزبهان بقلي شيرازي». مطالعات عرفاني. شمارة ۱۲: ۱۶۳- ۱۸۲. ۱۵. فتوحي، محمود (۱۳۸۵) بلاغت تصوير. تهران: سخن. ۱۶. ـــــــ و مريم علي¬نژاد (۱۳۸۸) «بررسي رابطة تجربة عرفاني و زبان تصويري در عبهرالعاشقين». ادبپژوهي. شمارة ۱۰: ۷-۲۵. ۱۷. ميرباقري، سيدعلياصغر (۱۳۸۹) «تحليل فرماليستي زبان عرفاني: لوازم و عواقب آن». جستارهاي ادبي. شمارة ۱۷: ۲۷-۴۸. ۱۸. نويا، پل (۱۳۷۳) تفسير قرآني و زبان عرفاني. ترجمة اسماعيل سعادت. تهران: مرکز نشر دانشگاهي. 19. Toddorove. Tzvetan (1975) The fantastic. A structural Approach to a Literary Genre. Trans, Richard Howard. Ithaca (N y): Cornell UP. 20. Whitehead, Claire (2008) "The fantastic: An Endurimg Literary Mode". Forum for Modern Language Studies. Vol. 44 Issue 4. Oct. Pp. 353- 362. [ DOI:10.1093/fmls/cqn057]
|