Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 10, Number 3 (2023-11)


The role of brand trust and brand attitude in the impact of social media marketing on purchase intention
نقش اعتماد برند و نگرش برند در تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A framework for the requirements of e-health 2.0 in developing countries: a qualitative approach
چارچوب الزامات سلامت الکترونیک 2.0: رویکرد کیفی برای کشورهای درحال‌توسعه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of information quality from online-to-offline-based mobile shopping applications on brand reputation of applications through the information systems success model with perceived privacy protection
اثر کیفیت اطلاعات از اپلیکیشن‌های خرید موبایلی آنلاین به آفلاین بر آوازه برند اپلیکیشن‌ها از طریق مدل موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی با حفاظت از حریم خصوصی درک شده
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Model of the antecedents and consequences of students self-disclosure in the educational environment
مدل پیشایندها و پیامدهای خود افشایی دانش‌آموزان در فضای آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Direction and Trends of Information Seeking Behaviors in the Age of Communication)Globalization(: A Narrative Review
سمت و سوی روندهای رفتار جستجوی اطلاعاتی در عصر ارتباطات (جهانی شدن): یک مرور روایتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing and validating a scale to investigate women's information sharing behavior in information environments
تدوین و اعتباریابی مقیاس واکاوی رفتار اشتراک اطلاعات زنان در محیط‌های اطلاعاتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles