دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامهدرسي
نشريه علمي- پژوهشي دانشگاه خوارزمی مشترک با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانشآموزان دوره اول متوسطه / جمشید امیدی، دکتر سید احمد هاشمی، دکتر عباس قلتاش، دکتر علی اصغر ماشینچی
جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی/ ساراسادات خلیفه سلطانی، دکتر کورش فتحی واجارگاه، دکتر نعمت الله فاضلی، دکتر محبوبه عارفی، دکتر گلنار مهران
واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه /احمد زارعی، ،مرضیه دهقانی، کیوان صالحی
واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک)/ ناهید السادات غضنفری هاشمی، دکتر نعمت اله موسی پور، دکتر علی حسینی خواه
تبیین نظری روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر» /فاطمه اسداللهی، محمود مهر محمدی، ابراهیم طلایی، جواد حاتمی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین / هادی درزی رامندی، دکتر مرجان کیان، دکتر عفت عباسی، دکتر غلامرضا حاجی حسیننژاد
تجارب زیستهی سرباز معلمان دوره ابتدایی در مدارس روستایی / احد عظیمی آقبلاغ، دکتر فیروز محمودی
تأثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسائل کلامی ریاضی/دکترمجید حقوردی،دکتر زهرا گویا
تاثیر روش وارونه(معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایهی دهم با تعدیلگری تفکر انتقادی/ مرضیه سرداری،دکتر فیروزمحمودی، دکتر اسکندر فتحی آذر، دکتر رحیم بدری
|
ادراک اولیاء و مدیران از مشارکت والدین در امور مدرسه: (مطالعهای پدیدارشناسانه)/ محمد نوروزنژادقادی، دکتر فرهاد سراجی، دکتر محمدرضا یوسف زاده چوسری
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی/ حسین شرفی، دکتر بختیار شعبانی ورکی ، دکتر محمد سعید عبدخدایی، دکتر علی مقیمی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀ درسی کارورزی مبتنی بر خود شرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان/ حسین قربانی، دکتر ابراهیم میرشاه جعفری، دکتر احمدرضا نصر، دکتر محمدرضا نیستانی