دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۴، شماره ۸ - ( ۱۱-۱۳۹۵ )
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
ص. ۲۶-۵
10.18869/acadpub.cstp.4.8.5
عظیمه سادات خاکباز
چکیده
(۱۴۶۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۶۹۷ دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت
ص. ۵۰-۲۷
10.18869/acadpub.cstp.4.8.27
زهرا افشارکهن
،
حسن ملکی
،
محمود مهرمحمدی
،
یحیی مهاجر
،
علی ضیایی مهر
چکیده
(۹۶۶۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۰۳ دریافت)
ریاضیات: عبور از طنز به خلاقیت
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
ص. ۸۴-۵۱
10.18869/acadpub.cstp.4.8.51
اعظم زرقانی
،
مقصود امین خندقی
،
بختیار شعبانی ورکی
،
نعمت الله موسی پور
چکیده
(۱۰۳۹۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۶۵۱ دریافت)
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش
ص. ۱۱۸-۸۵
10.18869/acadpub.cstp.4.8.85
مریم زارع
،
عبداله پارسا
،
مسعود صفایی مقدم
چکیده
(۱۳۰۶۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۰۹۲ دریافت)
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
ص. ۱۵۸-۱۱۹
10.18869/acadpub.cstp.4.8.119
نادر سلسبیلی
چکیده
(۱۲۶۸۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۲۹۵ دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
ص. ۱۸۰-۱۵۹
10.18869/acadpub.cstp.4.8.159
معصومه شاهواری
،
مرجان کیان
،
زهرا نیکنام
چکیده
(۱۲۰۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۷۹۳۶ دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
مربی پیش دبستانی: چه کسی باچه مشخصاتی؟
ص. ۲۰۴-۱۸۱
10.18869/acadpub.cstp.4.8.181
محمد حسین زارعی
،
احمد رضا نصر اصفهانی
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
محمد جواد لیاقتدار
چکیده
(۱۱۰۷۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۱۲۸ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS