دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
جمعه 7 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 3، شماره 5 - ( بهار و تابستان spring & summer 1394 )
چالش بین کوچ عشایر و مدارس عشایر کوچ رو
ص. 22-5
10.18869/acadpub.cstp.3.5.5
مصطفی عبدلی
چکیده
(9073 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4990 دریافت)
بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامۀ درسی ضمنی دانشجویان در دانشگاه
ص. 44-23
10.18869/acadpub.cstp.3.5.23
مهرداد امینی
،
رحمت اله مرزوقی
،
محمد مزیدی
،
جعفر ترک زاده
،
مهدی محمدی
چکیده
(6643 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1961 دریافت)
بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه
ص. 64-45
10.18869/acadpub.cstp.3.5.45
نرگس مرتاضی مهربانی
،
زهرا گویا
چکیده
(8520 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4985 دریافت)
میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان
ص. 78-65
10.18869/acadpub.cstp.3.5.65
عبدالحمید رضوی
،
خدیجه گرجی پشتی
چکیده
(10073 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3647 دریافت)
بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی
ص. 110-79
10.18869/acadpub.cstp.3.5.79
آتوسا رسولی
،
زهرا رهبرنیا
،
محمد عطاران
چکیده
(7639 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2609 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
ص. 128-111
10.18869/acadpub.cstp.3.5.111
رضا وفائی
،
مهدی سبحانی نژاد
چکیده
(12819 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8109 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
ص. 152-133
10.18869/acadpub.cstp.3.5.133
صابر عبدالملکی
،
کمال درانی
،
نوروزعلی کرمدوست
،
مسعود صدرالاشرفی
چکیده
(11185 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(23855 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS