1. آلاحمد، جلال (1386) زن زیادی. چاپ دهم. تهران: فردوس. 2. آلیانی، فرشته؛ فاضلی، فیروز؛ هوشیار کلویر، بهار (1399). تحلیل انتقادی گفتمان غالب در داستان زن زیادی. زن و فرهنگ. شمارة 46: 103-116. 3. آهی، محمد؛ طاهری، محمد (1398). نقد و تحلیل نظریة ساختشکنی دریدا در فهم متون. نقد و نظر. دورة بيستوچهارم. شمارة 94: 127-149. 4. احمدی، بابک (1378). ساختار و تأویل متن. تهران: مرکز. 5. افخمینیا، مهدی؛ جواری، محمدحسین؛ وصال، متین (1389). تحلیل ادبی-جامعهشناختی زن زیادی جلال آلاحمد برطبق الگوی لوسین گلدمن. پژوهش زبان و ادبیات فرانسه. شمارة 41: 20-85. 6. ایگلتون، تری (1368). پیشدرآمدی بر نظریة ادبی. ترجمة عباس مخبر. تهران: مرکز. 7. برتنس، هانس (1383). مبانی نظری ادبی. ترجمة محمدرضا ابوالقاسمی. تهران: ماهی. 8. پاینده، حسین (1382). گفتمان نقد. تهران: نیلوفر. 9. تایسن، لوئیس (1392). نظریههای نقد ادبی معاصر. ترجمة مازیار حسینزاده و فاطمه حسینی. تهران: نگاه امروز و حکایت قلم نوین. 10. حاجیآقابابایی، محمدرضا (1397). تحلیل داستان زن زیادی بر اساس نظریة خوانندة درونمتن چمبرز. نخستین همایش ملی تحقیقات ادبی با رویکرد مطالعات تطبیقی. تهران. 11. سلدن، رامان (1377). راهنمای نظریة ادبی معاصر. ترجمة عباس مخبر. چاپ سوم. تهران: طرح نو. 12. شمیسا، سیروس (1386). نقد ادبی. تهران: میترا. 13. کالر، جاناتان (1382). نظریة ادبی. ترجمة فرزانه طاهری. چاپ دوم. تهران: مرکز. 14. مکاریک، ایرنا ریما (1384). دانشنامة نظریههای ادبی معاصر. ترجمة مهران مهاجر و محمد نبوی. تهران: آگه. 15. Bressler, 2-E.C (2007). Literary Criticism: An Introduction to Theory and Practice. 4th Edition. London: Prentice Hall. 16. Lane, J. Richard (2006) Fifty key literary Theorists. New York. Routledge. [ DOI:10.4324/9780203441428] 17. Āl-Ahmad, Jalāl (2008). Zan-e Ziadi. 10th ed. Tehrān: Ferdows. [In Persian] 18. Āliyāni, Fereshteh; Fāzeli, Firouz; Houshyār kalvir, Bahār (2020). The Critical Analysis of Dominant Discourse Jalal Al-Ahmad's Zan-e-Ziadi Story. Woman and Culture, Number 46: 103-116. [In Persian] 19. Āhi, Mohammad; Tāheri, Mohammad (2019). A Critique and Analysis of Derrida's Deconstruction Theory of Understanding Texts, Naqd va Nazar, Number 94: 127-149. [In Persian] 20. Afkhami, Mahdi; Javāri, Mohammad Hossein; Vesāl, Matin (2019). Literary-Sociology Analysis of Jalal Al-Ahmad's Zan-e-Ziādi story According to Lucien Goldmann's Model. French Language and Literature Research, Number 41: 20-85 [In Persian] 21. Ahmadi, Bābak (1991). The Text-Structure and Textural Interpretation. Tehrān: Markaz [In Persian] 22. Bertens, Hans (2004). Literary Theory. Trans by Mohammad Rezā Abolghāsemi. Tehrān: Markaz [ In Pesian]. 23. Caller, Jonathan (2004). Literary Theory. Trans by Fereshteh Tāheri, Tehrān: Markaz [In Persian] 24. Eagleton, Terry (1989). Literary Theory. Trans by Abbās Mokhber, Tehrān: Markaz [In Persian]. 25. Hāji Āghābābāyi, Mohammad Rezā (2018). The Analysis of The Zan-e-Ziādi Story Based on Chambers' The Reader in The Book Theory. The First National Literary Research Conference [In Persian] 26. Makaryk. R. Irena (2005). Encyclopedia of Contemporary Literary Theory. Trans by Mehrān Mohājer, Mohammad Nabavi. Tehrān: Āgāh. ]In Persian[. 27. Pāyandeh, Hossein (2004). A Reader's guide to Contemporary Literary Theory. Trans by Abbās Mokhber. Tehrān: Tarhe Now. [In Persian] 28. Selden, Raman (1990). A Reader's Guide to Contemperary Literary theory. Trans by Abbās Mokhber. 3rd ed. Tehrān: Tarh-e Now. [In Persian] 29. Shamisā, Sirous (2008). Literary Criticism. Tehrān: Mitrā [In Persian] 30. Tyson, Lois (2000) Critical Theory Today. Trans by Māziyār Hosseinzādeh and Fātemeh Hosseini. Tehrān: Negāh-e-Emrooz va Hekāyat-e Ghalam-e Novin [In Persian]
|