[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
دکتر فاضل اسدی امجد
ju سردبیر
دکتر حسین طالب‌زاده
شاپای چاپی:   1735-1634
شاپایالکترونیکی: 8560-3115
..
پایگاه‌های نمایه‌کننده
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
مؤسسه استنای علوم و پایش علم و فناوری (ISC)
گوگل اسکالر
پرتال جامع علوم انسانی
سیویلیکا
نورمگز
مگیران
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Author-assigned Keywords in Research Articles: Where Do They Come from
Esmat Babaii، Yoones Taase
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Exploring the Relationship between Learning Strategies, Academic Disciplines, and Reading Comprehension Test Performance
Narjes Ghafournia، Akbar Afghari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Multicultural Personality Traits Development in an EFL Context: The Case of Iranian EFL Students at BA, MA and Ph.D. Levels
Mohammad Khatib، Hossein Samadi Bahrami
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Construction and Validation of Critical Understanding of the Global Spread of English Scale (CUGSES)
Elham Naji Meidani، Reza Pishghadam، Mohammad Ghazanfari
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML On the Use of Offline Short Tests for Scoring and Classifying Purposes
Faeze Safari، Alireza Ahmadi
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML Analysis of Images in Iranian High School EFL Course Books
Mohammad Hassan Tahririan، Elham Sadri
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by