Journal archive for Google Scholar Robot!
نشریه پژوهشهای تربیتی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 44 (2022-4)
The nature and process related to perceived social status among faculty members
ماهیت و فرایندهای مرتبط با ادراک از جایگاه اجتماعی در اعضای هیات علمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the effectiveness of help-seeking Academic strategies on academic well-being, academic engagement and academic performance
بررسی اثر بخشی راهبردهای کمک خواهی تحصیلی بر بهزیستی تحصیلی، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigation of Path Analysis Model of the Physical Activity Social Support of Parents among Adolescent Girls
بررسی مدل تحلیل مسیر حمایت اجتماعی والدین از فعالیت بدنی در دختران نوجوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effective disciplinary methods on children's behavior In boarding schools under the auspices of the Welfare Organization
روشهای انضباطی اثربخش بر رفتار کودکان در مراکز شبانهروزی تحت پوشش سازمان بهزیستی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Studying the effectiveness of anger control training toys for children
مطالعه کارایی اسباب بازیهای اموزش کنترل خشم برای کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analyzing the factors affecting the prolongation in the years of graduate students’ study and its consequences
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پیامدهای آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of job commitment, creative self-efficacy and psychological empowerment in predicting teachers' creative teaching
نقش تعهد شغلی، خودکارآمدی خلاق و توانمندسازی روانشناختی در پیش بینی تدریس خلاق معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and validation of Mooc-based learning readiness questionnaire
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامهی آمادگی یادگیری مبتنی بر موک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the performance of new elementary teachers in the context of combined learning (Face to Face and Virtual)
ارزشیابی عملکرد نومعلمان دوره ابتدایی در بستر یادگیری ترکیبی (حضوری و مجازی)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Thematic analysis of students' lived experiences of online tests in the context of a SHAD network
تحلیل تماتیک تجربه زیسته دانشآموزان از آزمونهای آنلاین در بستر شبکه شاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigation and analysis the status of the trans-disciplinary approach STEM in the school curriculum
بررسی و تحلیل جایگاه رویکرد فرارشتهای STEM در برنامه آموزشی مدارس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A study of virtual education in Shad network from a post-phenomenological perspective
بررسی آموزش مجازی در شبکه شاد از دیدگاه پساپدیدارشناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of the Wittgenstein teaching model based on tacit knowledge approach
تحلیل مدل تدریس ویتگنشتاین بر اساس رویکرد دانش ضمنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The transcendence of rational experiences based on Plotinus' aesthetic view
تعالی تجربههای عقلانی بر مبنای دیدگاه زیباییشناختی افلوطین
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles