نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 3، شماره 33 - ( پاییز و زمستان 1395 )
سخن سردبیر
تأثیر آموزش گروهی مبتنی بر نظریه امید اسنایدر بر میزان اشتیاق و سرسختی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول
ص. 14-1
10.18869/acadpub.erj.3.33.1
عزت اله قدم پور
،
پروانه رادمهر
،
لیلا یوسف وند
چکیده
(7437 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1991 دریافت)
رابطه اعتیاد به اینترنت و جهتگیری مذهبی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت
ص. 30-15
10.18869/acadpub.erj.3.33.13
آرش شهبازیان خونیق
،
زبیر صمیمی
،
ابوالفضل فرید
چکیده
(7089 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2070 دریافت)
پیشبینی تفکر انتقادی بر اساس خلاقیت هیجانی در دانشجویان
ص. 46-31
10.18869/acadpub.erj.3.33.29
احمد ولیخانی
،
مهسا ملکی مجد
،
راضیه هاشمی
چکیده
(6435 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1541 دریافت)
پیشبینی گرایش به تفکر انتقادی با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان آموزش از راه دور
ص. 62-47
10.18869/acadpub.erj.3.33.45
نگین برات دستجردی
،
الهام یوسفی
چکیده
(6741 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1405 دریافت)
مقایسه سرشت و منش و حواسپرتی در دانشآموزان ناشنوا و عادی
ص. 77-63
10.18869/acadpub.erj.3.33.61
معصومه شفیعی
،
سجاد بشرپور
،
شیرین احمدی
،
حدیث حیدری راد
چکیده
(6036 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1515 دریافت)
بررسی جایگاه پرسش و نقش ان در مشاوره فلسفی،زمینه ای نو برای پژوهش در مسایل تربیتی
ص. 95-78
10.18869/acadpub.erj.3.33.75
مریم دیباواجاری
چکیده
(5724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1509 دریافت)
باز پژوهشی نقش سرمایه های انسانی معلمان و مدیران در چابک سازی مدارس
ص. 116-96
10.18869/acadpub.erj.3.33.94
کیوان مرادی
،
سارا شفیعی
چکیده
(6549 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1495 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS