نشریه پژوهشهای تربیتی
موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
شنبه 29 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
پایگاه های نمایهکننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
نگارش و شیوه نامه تهیه مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی سالیانه داوران نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
دستورالعمل اخلاقی انتشار
جلد 2، شماره 30 - ( بهار و تابستان 1394 )
دیالکتیک، چون روش و رویکرد در پژوهش های تربیتی
10.52547/erj.2.30.1
یحیی قائدی
(7646 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2232 دریافت)
مدیریت دانش فردی: شایستگی رقابتی دانشگران
ص. 23-1
10.52547/erj.2.30.2
امین باقری
چکیده
(8274 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5513 دریافت)
ارزیابی صلاحیت مربیان و استادکاران در آموزش همراه با تولید در خارج از مرکز کاردانش
ص. 65-24
10.52547/erj.2.30.3
مهدی سبحانی نژاد
،
امیر رضا تژدان
چکیده
(8113 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2544 دریافت)
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
ص. 84-66
10.52547/erj.2.30.4
وحید منصوری
،
پروین ذوالقدری
چکیده
(8386 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5854 دریافت)
بازتعریف تعلیم و تربیت و مضامین کلیدی آن بر مبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت
ص. 104-85
10.52547/erj.2.30.5
مختار ذاکری
،
بابک شمشیری
چکیده
(8049 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2297 دریافت)
نقش تفکیک جنسیتی بر پیشرفت تحصیلی و مقبولیت اجتماعی در مدارس ابتدایی
ص. 120-105
10.52547/erj.2.30.6
محمدحسین خانی
،
محسن محمدی
چکیده
(12053 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6339 دریافت)
سبک یادگیری رویکردی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
ص. 137-121
10.52547/erj.2.30.7
یحیی معروفی
،
زهره کرمی
چکیده
(8498 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3118 دریافت)
تأثیر برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
ص. 149-138
10.52547/erj.2.30.8
مسلم قبادیان
چکیده
(7486 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3218 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS