برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (38027 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24656 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17605 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (16288 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15674 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15614 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14810 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14411 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (14111 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13904 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13828 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13798 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13738 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12978 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12552 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12456 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12383 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (12078 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11967 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11964 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11899 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11797 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11636 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11577 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11464 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37952 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23263 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (22091 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17281 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14178 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11999 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11590 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11383 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10453 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9916 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9787 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9746 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9206 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8661 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8304 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7882 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7615 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7350 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7348 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6906 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6854 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6551 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6251 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5987 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5643 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16369 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 12233 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10358 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10332 بازدید)
تماس با ما ( 9964 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 9097 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8004 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7662 بازدید)
پیام تسلیت ( 7254 بازدید)
MSRT-CODE ( 6477 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5420 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5173 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3693 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3536 بازدید)
تماس با ما ( 3465 بازدید)
تماس با ما ( 3464 بازدید)
تماس با ما ( 3461 بازدید)
تماس با ما ( 3416 بازدید)
تماس با ما ( 1960 بازدید)
تماس با ما ( 684 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1346 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1038 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1000 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 939 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 933 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 922 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 900 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 867 چاپ)
تماس با ما ( 857 چاپ)
پیام تسلیت ( 820 چاپ)
MSRT-CODE ( 766 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 699 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 559 چاپ)
تماس با ما ( 510 چاپ)
تماس با ما ( 494 چاپ)
تماس با ما ( 472 چاپ)
تماس با ما ( 472 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 449 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 216 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb