برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (40792 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (28975 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (21197 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (20261 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (19258 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (19167 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (17989 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (17971 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (17960 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (17870 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (17399 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (17026 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17019 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (16822 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (15991 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (15897 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (15788 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (15672 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (15516 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (15283 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (15273 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (15232 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (15064 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (15038 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (14782 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (39271 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (24546 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24311 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (18083 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15236 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13037 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13002 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12670 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11881 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (11270 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10952 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10822 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (10492 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9543 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (9193 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (9091 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8763 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (8506 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (8192 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7906 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7877 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (7441 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (7285 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6850 دریافت)
بررسی سطح خود تعیین‏گری دانشجویان دوره‏های مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفه‌های رویکرد هتاگوژی (6538 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 18119 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13978 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11864 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11745 بازدید)
تماس با ما ( 11286 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10723 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 9211 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8879 بازدید)
پیام تسلیت ( 8691 بازدید)
MSRT-CODE ( 7947 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6655 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 6471 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 5011 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4907 بازدید)
تماس با ما ( 4660 بازدید)
تماس با ما ( 4658 بازدید)
تماس با ما ( 4640 بازدید)
تماس با ما ( 4600 بازدید)
تماس با ما ( 3219 بازدید)
تماس با ما ( 1108 بازدید)
خوش آمدید ( 626 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1912 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1488 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1470 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1403 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1356 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1348 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1335 چاپ)
پیام تسلیت ( 1285 چاپ)
تماس با ما ( 1274 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1269 چاپ)
MSRT-CODE ( 1215 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 1098 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 1004 چاپ)
تماس با ما ( 914 چاپ)
تماس با ما ( 908 چاپ)
تماس با ما ( 891 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 886 چاپ)
تماس با ما ( 885 چاپ)
تماس با ما ( 606 چاپ)
تماس با ما ( 394 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb