دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 27 آذر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(40888 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(29114 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(21338 مشاهده)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(20419 مشاهده)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(19414 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(19306 مشاهده)
بررسی کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران
(18210 مشاهده)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(18109 مشاهده)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
(18075 مشاهده)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(18003 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(17495 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(17154 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(17128 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیتمدار در ریاضیات مدرسهای در ایران
(16977 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(16130 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(16054 مشاهده)
ویژگیهای مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آنها
(15905 مشاهده)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(15780 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(15639 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(15427 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان
(15413 مشاهده)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(15392 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
(15199 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(15151 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(14888 مشاهده)
... آمار بیشتر
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
(39309 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران
(24569 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک
(24343 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه
(18112 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
(15261 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر
(13064 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل
(13030 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان
(12708 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای
(11904 دریافت)
مدلسازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش
(11294 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
(10980 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه
(10852 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل
(10523 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟
(9578 دریافت)
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
(9217 دریافت)
بررسی فرایند طرح مسئله در آموزش ریاضی
(9112 دریافت)
مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی
(8792 دریافت)
تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی
(8541 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان
(8216 دریافت)
روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی
(7936 دریافت)
تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی
(7905 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟!
(7470 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
(7310 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفتگانۀ اهداف مصوب در کتابهای درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران
(6877 دریافت)
بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی
(6563 دریافت)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشترین بازدید را داشتهاند
راهنمای نویسندگان
(
18166 بازدید
)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
14023 بازدید
)
اعتبار درجه علمی
(
11911 بازدید
)
معرفی هیئت تحریریه
(
11785 بازدید
)
تماس با ما
(
11329 بازدید
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
10760 بازدید
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
9251 بازدید
)
پایگاه های نمایه کننده
(
8928 بازدید
)
پیام تسلیت
(
8732 بازدید
)
MSRT-CODE
(
7995 بازدید
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
6708 بازدید
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
6513 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
5048 بازدید
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
4955 بازدید
)
تماس با ما
(
4705 بازدید
)
تماس با ما
(
4704 بازدید
)
تماس با ما
(
4689 بازدید
)
تماس با ما
(
4645 بازدید
)
تماس با ما
(
3268 بازدید
)
تماس با ما
(
1131 بازدید
)
خوش آمدید
(
626 بازدید
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شدهاند
خوش آمدید
(
1 ارسال
)
... آمار بیشتر
مطالبی که بیشتر چاپ شدهاند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1926 چاپ
)
پایگاه های نمایه کننده
(
1508 چاپ
)
دریافت نسخه چاپی مجله
(
1484 چاپ
)
اعتبار درجه علمی
(
1420 چاپ
)
لینک نشریات علمی پژوهشی
(
1369 چاپ
)
راهنمای نویسندگان
(
1367 چاپ
)
معرفی هیئت تحریریه
(
1350 چاپ
)
پیام تسلیت
(
1298 چاپ
)
تماس با ما
(
1288 چاپ
)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی
(
1284 چاپ
)
MSRT-CODE
(
1232 چاپ
)
قواعد اخلاقی انتشار
(
1118 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
1024 چاپ
)
تماس با ما
(
929 چاپ
)
تماس با ما
(
924 چاپ
)
تماس با ما
(
908 چاپ
)
فرآیند پذیرش مقالات
(
899 چاپ
)
تماس با ما
(
898 چاپ
)
تماس با ما
(
624 چاپ
)
تماس با ما
(
401 چاپ
)
خوش آمدید
(
264 چاپ
)
... آمار بیشتر