برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (39274 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (26667 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (19262 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (18097 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (17123 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (17057 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (16098 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (15960 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (15702 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (15469 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (15422 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (15361 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (15072 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (14287 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (14092 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (13968 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (13848 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (13746 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (13492 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (13340 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (13280 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (13065 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (13062 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (13023 مشاهده)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (13018 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (38544 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23962 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23425 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17693 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14715 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12520 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (12332 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (12005 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11050 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10852 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (10380 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (10247 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9882 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (9090 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8652 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (8493 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (8202 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7935 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7749 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (7367 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (7326 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6971 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6772 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (6413 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (6040 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 17375 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 13063 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 11158 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 11091 بازدید)
تماس با ما ( 10599 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 10027 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 8594 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 8236 بازدید)
پیام تسلیت ( 7992 بازدید)
MSRT-CODE ( 7203 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 6013 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 5763 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4344 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 4182 بازدید)
تماس با ما ( 4062 بازدید)
تماس با ما ( 4031 بازدید)
تماس با ما ( 4022 بازدید)
تماس با ما ( 3986 بازدید)
تماس با ما ( 2565 بازدید)
تماس با ما ( 887 بازدید)
خوش آمدید ( 625 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1618 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 1242 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 1225 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 1178 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 1141 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 1129 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 1109 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1061 چاپ)
پیام تسلیت ( 1060 چاپ)
تماس با ما ( 1053 چاپ)
MSRT-CODE ( 981 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 889 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 763 چاپ)
تماس با ما ( 705 چاپ)
تماس با ما ( 695 چاپ)
تماس با ما ( 694 چاپ)
تماس با ما ( 678 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 655 چاپ)
تماس با ما ( 409 چاپ)
تماس با ما ( 294 چاپ)
خوش آمدید ( 264 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb