برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37667 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24068 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16932 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15860 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15277 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15188 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14517 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14090 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13811 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13403 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13264 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13260 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13183 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12720 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12253 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12046 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11927 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11703 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11661 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11653 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11567 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11517 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11275 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11225 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11078 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37638 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23002 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21619 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17097 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13939 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11818 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11295 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11164 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10284 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9565 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9555 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9544 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9035 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8499 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8185 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7698 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7440 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7217 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7171 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6747 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6715 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6407 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6085 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5866 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5510 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16009 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11804 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10025 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9986 بازدید)
تماس با ما ( 9687 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8733 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7626 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7387 بازدید)
پیام تسلیت ( 6893 بازدید)
MSRT-CODE ( 6120 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5145 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4874 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3434 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3222 بازدید)
تماس با ما ( 3221 بازدید)
تماس با ما ( 3210 بازدید)
تماس با ما ( 3200 بازدید)
تماس با ما ( 3165 بازدید)
تماس با ما ( 1682 بازدید)
تماس با ما ( 625 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1243 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 972 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 936 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 875 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 862 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 860 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 827 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 802 چاپ)
تماس با ما ( 799 چاپ)
پیام تسلیت ( 746 چاپ)
MSRT-CODE ( 699 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 634 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 503 چاپ)
تماس با ما ( 449 چاپ)
تماس با ما ( 435 چاپ)
تماس با ما ( 423 چاپ)
تماس با ما ( 419 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 387 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb