You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طراحی الگوی برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه
جمشید امیدی، سید احمد هاشمی، عباس قلتاش، علی اصغر ماشینچی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جنسیت در تجربه زیسته زنان دانشجوی دکترای رشته علوم تربیتی
ساراسادات خلیفه سلطانی، کورش فتحی واجارگاه، نعمت الله فاضلی، محبوبه عارفی، گلنار مهران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی محدودیت های مشارکت والدین در مدارس متوسطه: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسانه
احمد زارعی، مرضیه دهقانی، کیوان صالحی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی و تبیین ماهیت و مبانی برنامه درسی هم افزا(سینرژیک)
ناهید السادات غضنفری هاشمی، نعمت اله موسی پور، علی حسینی خواه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین نظری روایت نگاری تاملی و توسعه حرفه ای دانشجو معلمان: ارائه مدل مفهومی مبتنی بر «سنتز فرا تفسیر»
فاطمه اسداللهی، محمود مهر محمدی، ابراهیم طلایی، جواد حاتمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین
هادی درزی رامندی، مرجان کیان، عفت عباسی، غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تجارب زیسته سرباز ‌معلمان از کار در مدارس ابتدایی روستایی
احد عظیمی آقبلاغ، فیروز محمودی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر استفاده از راهبرد رسم شکل در حل مسایل کلامی ریاضی
مجید حق وردی، زهرا گویا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روش و روش وارونه(معکوس) و دعوت به پژوهش شواب بر عملکرد تحصیلی درس زیست شناسی دانش آموزان پایه‌ی دهم با تعدیل‌گری تفکر انتقادی
مرضیه سرداری، فیروز محمودی، اسکندر فتحی آذر، رحیم بدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و استخراج قرائت اولیاء و مدیران از مفهوم مشارکت در امور مدرسه
محمد نوروزنژادقادی، فرهاد سراجی، محمدرضا یوسف زاده چوسری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی
حسین شرفی، بختیار شعبانی ورکی، محمد سعید عبدخدایی، علی مقیمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامۀ درسی کارورزی مبتنی بر خود شرح حال نویسی مشارکتی در دانشگاه فرهنگیان
حسین قربانی، ابراهیم میرشاه جعفری، احمدرضا نصر، محمدرضا نیستانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb