دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
پنجشنبه 21 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
◆
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
◆
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
◆
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
◆
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
◆
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
◆
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
◆
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره ۵، شماره ۹ - ( ۶-۱۳۹۶ )
مفهومپردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامهدرسی دانشبنیان مایکل یانگ
ص. ۳۶-۵
علی زند قشلاقی
،
محمود مهرمحمدی
،
هاشم فردانش
چکیده
(۹۴۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۳۲۰ دریافت)
واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی
ص. ۶۸-۳۷
صادق زارع صفت
چکیده
(۹۷۰۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۲۴۷ دریافت)
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی
ص. ۱۰۴-۶۹
زهره کرمی
،
فرهاد سراجی
،
یحیی معروفی
چکیده
(۱۳۸۹۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۸۸۶۸ دریافت)
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی)
ص. ۱۴۲-۱۰۵
نیلوفر مرتضی نژاد
،
محمد عطاران
،
علی حسینی خواه
،
عفت عباسی
چکیده
(۱۱۰۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۵۰۸۶ دریافت)
تبیین شاخصهای نوآوری در فعالیتهای یاددهی و یادگیری رشتههای هنری مبتنی بر آموزههای سازندهگرایی و میزان کاربست آن
ص. ۱۶۶-۱۴۳
ستاره موسوی
،
محمدرضا نیلی
،
احمدرضا نصر
،
محمد مسعود
چکیده
(۸۰۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۴۵۸ دریافت)
ظرفیت آموزش مسائل مدلسازی برای تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به ریاضی
ص. ۱۹۲-۱۶۷
زکیه پرهیزگار
،
حسن علم الهدایی
،
مهدی جباری نوقابی
چکیده
(۸۱۱۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۴۱۶۷ دریافت)
هدف های برنامه درسی جهت یابی و حرکت در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کم بینایان)
هدفهای برنامهدرسی جهتیابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کمبینایان)
ص. ۲۱۴-۱۹۳
اشرف کریمی
،
غلامرضا حاچی حسین نژاد
،
نعمت اله موسی پور
،
احمد به پژوه
چکیده
(۸۰۵۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۳۴۹۵ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS