دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
دوشنبه 1 مرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 1، شماره 1 - ( 11-1392 )
برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
ص. 26-5
محمود مهرمحمدی
چکیده
(15794 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7937 دریافت)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
ص. 48-27
زهرا گویا
،
محمدرضا فدایی
،
زینب آگاه
چکیده
(11736 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3709 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی
ص. 72-49
مصطفی قادری
چکیده
(38160 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9837 دریافت)
تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی
ص. 100-73
فرهاد سراجی
،
حجت الاسلام سید حمید حسینی
،
عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده
(8077 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3060 دریافت)
میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
ص. 122-101
مرضیه اژدری
،
نعمتاله موسیپور
،
مسعود صدرالاشرافی
چکیده
(9296 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4354 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
ص. 146-123
شیرین دوائی
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
چکیده
(14222 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6298 دریافت)
جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران
ص. 168-147
مجید علی عسگری
،
حسین چهارباشلو
،
عاطفه عطاران
چکیده
(14573 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4569 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS