دوفصلنامه
نظریه و عمل در برنامه درسی
سه شنبه 1 خرداد 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
آمار نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرآیند پذیرش مقالات
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
لینک های مرتبط
دوره 11، شماره 21 - ( 1-1402 )
اصول طرح پژوهش در برنامه درسی: دقت، مرتبط بودن و مشارکت
1
زهرا گویا
چکیده
(980 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(331 دریافت)
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی
2
مجید صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
محدثه خطاط
چکیده
(2723 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(476 دریافت)
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه
3
احمد عربی
،
علی رضا عصاره
،
اسماعیل عظیمی
،
سید محمد رضا امام جمعه
چکیده
(2376 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(377 دریافت)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی
4
سارا جلال پور
،
پروین احمدی
،
پروین صمدی
چکیده
(2227 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(453 دریافت)
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری.
5
معصومه کیانی
چکیده
(1938 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(387 دریافت)
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس
6
یعقوب لهرابی
،
فریدون شریفیان
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
چکیده
(1156 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(288 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
7
سعیده افضلی
،
علیرضا صادقی
،
نعمت اله موسی پور
،
مصطفی قادری
چکیده
(1652 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(396 دریافت)
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی
8
فاطمه احمدپور
چکیده
(1572 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(295 دریافت)
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا
9
نسرین مهدوی
،
زهرا نیکنام
،
محمد عطاران
،
نعمت اله موسی پور
چکیده
(1513 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(294 دریافت)
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران
10
مهدخت نقیبی
چکیده
(2266 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(352 دریافت)
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z
11
زهرا پروازی مقدم
،
کوروش فتحی واجارگاه
،
کامبیز پوشنه
،
علی اکبر خسروی بابادی
چکیده
(1564 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(462 دریافت)
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
12
فاطمه سادات جعفرنیا
،
مقصود امین خندقی
چکیده
(1289 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(307 دریافت)
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی
13
کریم مهدیخانلو
،
سولماز نورآبادی
چکیده
(1396 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(336 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS