دوره 4، شماره 7 - ( 6-1395 )                   دوره 4 شماره 7 صفحات 136-81 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

(2016). flipped learning in higher education:Narratives of a teacher. نظریه و عمل. 4(7), 81-136. doi:10.18869/acadpub.cstp.4.7.81
URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2585-fa.html
گلزاری زینب، عطاران محمد. تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی 1395; 4 (7) :136-81 10.18869/acadpub.cstp.4.7.81

URL: http://cstp.khu.ac.ir/article-1-2585-fa.html


چکیده:   (15248 مشاهده)

این پژوهش به بررسی روایت های یک مدرس دانشگاه و اجرای آموزش به شیوه معکوس پرداخته است. پژوهش مورد نظر روایی است و به انگاره تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد. منبع داده های این پژوهش روایت چهارترم آموزشی در آموزش عالی است. تحلیل داده ها نشان می دهد در این شیوه آموزشی با همان اجزای کلاس سنتی، سر و کار داریم اما چیدمان  و نتیجه ای که از آن حاصل می شود، می تواند متفاوت باشد.در تفسیر این روایت، برخی چالشهایی که در مسیر اجرای این شیوه آموزشی وجود داشته اند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.این پژوهش به تحلیل روایت" آموزش به روش معکوس" در آموزش عالی پرداخته است.

متن کامل [PDF 671 kb]   (17637 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: اشاعه و گسترش دانش برنامه درسی
دریافت: 1394/12/22 | ویرایش نهایی: 1395/12/2 | پذیرش: 1395/5/13 | انتشار: 1395/6/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb