فصلنامه روانشناسی شناختی
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
همکاران نشریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
هزینه پذیرش و انتشار
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
قواعد اخلاقی انتشار
دوره 5، شماره 2 - ( 6-1396 )
نقش پردازشهای شناختی در موفقیت یا شکست رژیم گیرندگان
ص. 10-1
مسعود مقدس زاده بزاز
،
جواد صالحی فدردی
*
،
حسین کارشکی
،
جان پارکینسون
چکیده
(5462 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2237 دریافت)
باورهای وسواسی و نقص بازداری شناختی در مبتلایان وسواس فکری و عملی
ص. 20-11
فاطمه شهامت ده سرخ
*
چکیده
(5906 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4946 دریافت)
اثربخشی راهبردهای نظم جویی فرآیندی هیجان در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در معتادان بهبود یافته مراکز کاهش آسیب(DIC)
ص. 30-21
عبدالله برهانی
*
،
علیرضا مرادی
،
مهدی اکبری
،
روژین میرانی
چکیده
(5186 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4527 دریافت)
تاثیرآموزش روشهای مطالعه با تاکید بر راهبردهای شناختی و فراشناختی برمیزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش آموزان
ص. 40-31
هادی کرامتی
*
،
جواد وفوری
چکیده
(5744 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3638 دریافت)
تأثیر بیوفیدبک تنفسی دیداری غیر تصویری خانگی محقق ساخته بر علائم اضطراب و اضطراب انتظار
ص. 50-41
رخند روحانی نوسر
*
،
مجید صفاری نیا
،
مهدیه رحمانیان
چکیده
(3809 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2042 دریافت)
تأثیر اثر استروپ و فاصلههای زمانی بین دو محرک بر دوره بیپاسخی روانشناختی
ص. 60-51
سعید البوغبیش
*
،
رسول عابدان زاده
،
ناهید شتاب بوشهری
،
افخم دانشفر
چکیده
(6393 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12875 دریافت)
اثربخشی آموزش فلسفه به شیوه حلقه کندوکاو بر تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره ابتدائی
ص. 70-61
نسرین دره زرشکی
*
،
کاظم برزگر بفروئی
،
احمد زندوانیان
چکیده
(5215 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4154 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS