[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview (31803 مشاهده)
Gender Representation in Interchange (Third Edition) Series: A Social Semiotics Analysis (23545 مشاهده)
رشد نسبی کمیت و کیفیت دانش لغوی و لغات علمی دانشجویان غیر زبان انگلیسی (21168 مشاهده)
Nominalization in the Research Article Discussion Sections of Local and International Journals of Applied Linguistics (19491 مشاهده)
بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین (13695 مشاهده)
مقایسه نظری و عملی دو نظریه کلاسیک سنجش و سوال-پاسخ (13629 مشاهده)
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری نامه های الکترونیکی: بررسی مقابله ای این سیاق کلام (13367 مشاهده)
Teachers’ teaching styles, sense of efficacy and reflectivity as correlates of students’ achievement outcomes (13339 مشاهده)
دامنۀ واژگان، عمق دانش واژگان و دانش نحو: کدام یک عملکرد در خواندن زبان انگلیسی را به شکل قوی تری پیش بینی می کند؟ (13248 مشاهده)
باورهای معلمان زبان انگلیسی در مورد کارآمدی خود: تاثیرات جنسیت، تجربه و پیشینه تحصیلی (13236 مشاهده)
بررسی رابطه بین تفکر انتقادی و هوش هیجانی دانشجویان زبان انگلیسی (13035 مشاهده)
تاثیر استفاده از فعالیت های آموزشی و روش تدریس ارائه، تمرین و تولید بر یادگیــــــری لغات در بین زبان آموزان زبان انگلیسی (12971 مشاهده)
تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی (12859 مشاهده)
پرسشنامه عقاید مربوط به یادگیری زبان: اعتبار عاملی، تحصیلات رسمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان زبان انگیسی (12857 مشاهده)
بررسی تاثیرعامل شخصیتی برونگرایی /درونگرایی بر کاربرد توانش راهبردی درارتباط ارجاعی نوشتاری یادگیرندگان زبان انگلیسی (12371 مشاهده)
بررسی سیاق کلام مقالات تحقیقاتی در سه رشته انگلیسی با اهداف ویژه ، روانشناسی زبان و جامعه شناسی زبان (12340 مشاهده)
تأثیر جنسیّت و تیپ شخصیّتی بر کارآیی آموزشی و تمایل به فعالیّت‌های آموزشی دبیران زبان انگلیسی ایران (12215 مشاهده)
استعاره ها و تصاویر ذهنی فراگیرندگان زبان انگلیسی در رابطه با یادگیری دستور زبان (12088 مشاهده)
تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران (12059 مشاهده)
تدریس فرمهای تعدیل کننده درخواست در زبان دوم: بررسی میزان تأثیر فعالیت های ورود محور و تولید محور (11945 مشاهده)
استفاده از روش تدریس ارتباطی برای افزایش یادگیری کلی زبان آموزان (11929 مشاهده)
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در یادگیری زبان دوم (11907 مشاهده)
بررسی مقابله ای عناصر احتیاط در سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی (11716 مشاهده)
بررسی و مقایسه تاثیر خود آزمایی و همتا آزمایی بر نوشتار و دقت سنجش (11650 مشاهده)
Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit (11469 مشاهده)
تاثیر نقشه مفهومی بر روانی گفتاردانشجویان انگلیسی (11419 مشاهده)
بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی (11396 مشاهده)
مقایسه پایایی خود ارزیابی و ارزیابی هم نوعان در طول زمان (11275 مشاهده)
The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran (11211 مشاهده)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus (11060 مشاهده)
تاثیر روش تدریس آموزش محور بر تولید کاربردشناختی، آگاهی فراکاربردشناختی، و خودسنجی کاربردشناختی فراگیران زبان انگلیسی (10906 مشاهده)
The effects of the violation of local independence assumption on the person measures under the Rasch model (10894 مشاهده)
کارآمدی معلم، تحلیل رفتگی شغلی، سبک تدریس، و هوش هیجانی: روابط و تفاوتهای موجود (10814 مشاهده)
بررسی چگونگی یادگیری الگوهای مختلف همنشینی واژگان توسط زبان آموزان ایرانی (10268 مشاهده)
The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives (9836 مشاهده)
External Factors Affecting Second Language Motivation: The Role of Teacher Burnout and Family Influence (9682 مشاهده)
از بین بردن فسیل شدگی زبانی توسط بازخورد اصلاحی: آیا این امکان پذیر است؟ (9585 مشاهده)
A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns (9247 مشاهده)
تأثیر روشهای آموزشی متفاوت برروی فراگیری مهارتهای ادب در زبان انگلیسی (9161 مشاهده)
بررسی تاثیر جنسیت براستفاده از مغلطه های بی قاعده بحث و استدلال در نوشته های استدلالی انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح پیشرفته توانایی زبان انگلیسی (9040 مشاهده)
The Effect of Self-assessment on EFL Learners’ Goal Orientation (8954 مشاهده)
سنجش درک مطلب: اعتبار قضاوتی آزمون کلوز (8664 مشاهده)
تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر (8545 مشاهده)
The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks (8476 مشاهده)
فعالیت آموزشی به عنوان طرح عملیاتی و فعالیت آموزشی به عنوان فرآیند اجرا: بازنگری در نقش معلم در اجرای فعالیت های آموزشی (8447 مشاهده)
ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی (8430 مشاهده)
قابلیت تدریس حساسیت میان فرهنگی از دیدگاه قومیت محوری در مقابل تعادلگرایی قومی: مطالعه ای در ایران (8376 مشاهده)
The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books (8341 مشاهده)
The relationship between Iranian EFL learners’ gender and reading comprehension of three different types of text (8254 مشاهده)
A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations (8216 مشاهده)
جمع کل آمار: 1257252

Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 19 queries by YEKTAWEB 4645