[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
شناسنامه نشریه
ju صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
ju مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
ju سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 23، شماره 2 - ( 6-1399 ) ::
جلد 23 شماره 2 صفحات 32-1 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل
فاظمه احمد نتاج ، سید علی استوار نامقی
چکیده:   (1799 مشاهده)
هدف این فرا تحلیل ترکیب  تاثیر 22 مطالعه که تاثیر روش تلفیقی بر مهارتهای زبانی را تحت شرایط آزمایشکاهی بررسی کرده اند می باشد. این  مطالعه فرا تحلیل قصد باسخ دادن بغ سه برسش را دارد: برایند  تاثیر روش تلفیقی بر مهارتهای ربانی جیست؟ تا جه حد عواملی از قبیل سطح تحصیلات زبان آموزان  و سطح تسلط ربانی آنها تاثیر روش تلفیقی را تعدیل می کند؟ میزان انحراف ناسی از نشر جقدر است؟ تحلیل داده ها نشان داد که روش تلفیقی تاثیر کلی 1.18  دارد که براساس مقیاس کهن منیون و منسون (2007) تاثیر بالایی در نظر گرفته می شود. تحلیل عوامل تعدیل گر نشان داد مه روش تلفیقی بیشترین تاثیر را در دانشجویان سطح بیشرفته  و دانشجویان در سطح دانشگاه دارد. طرح قیفی متقارن و آزمون fail-safe N نشان می دهد که انحرافیا خطای ناشی از نشر تاثیر معنی داری بر نتایج این فرا تحلیل ندارد.  نتایج این مطالعه برای دبیران زبان ساست گزاران و طراحان مطالیب درسی مفید می باشد.
واژه‌های کلیدی: روش تلفیقی تسلط زبان ترکیب نتایج فراتحلیل میزان تاثیر
متن کامل [PDF 897 kb]   (909 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1400/11/12 | پذیرش: 1399/6/20 | انتشار: 1399/6/20
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ahmadnattaj F, Ostovar-Namaghi S A. On the effectiveness of integrated skills approach in language teaching: a meta-analysis. Journal title 2020; 23 (2) :1-32
URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-3090-fa.html

احمد نتاج فاظمه، استوار نامقی سید علی. بررسی میزان کارایی روش تلفیق مهارت ها در آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه فرا تحلیل. عنوان نشریه. 1399; 23 (2) :1-32

URL: http://ijal.khu.ac.ir/article-1-3090-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 23، شماره 2 - ( 6-1399 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Iranian Journal of Applied Linguistics
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4645